• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Långpaddling juli

Hej,

Planerar att sticka ut på någon längre paddling i mitten-slutet av juli, cirka en vecka. Vore kul med sällskap. Känner mig t.ex. lockad av turerna St Nassa - Gillöga - Svenska Högarna, eller Lygna-Röder i boken "Paddla kajak i Stockholms skärgård.

Paddlar en Klepper Aerius I.

/Mats
 
Hej,

Planerar att sticka ut på någon längre paddling i mitten-slutet av juli, cirka en vecka. Vore kul med sällskap. Känner mig t.ex. lockad av turerna St Nassa - Gillöga - Svenska Högarna, eller Lygna-Röder i boken "Paddla kajak i Stockholms skärgård.

Paddlar en Klepper Aerius I.

/Mats

Ojdå, det var skralt intresse för paddling i denna den bästa av läsekretsar... ;)

211 visningar och noll svar...

/Mats
 
Långpaddling lät ju kul..

Ojdå, det var skralt intresse för paddling i denna den bästa av läsekretsar... ;)

211 visningar och noll svar...

/Mats

..men för att se var du skulle paddla så fick man ju kolla tråden, & sthlm é fel landsända för min del. Hoppas du hittar sälle ändå, det bor väl rätt mycket folk däruppe :) ??
 
Hej Mats!
Kan du tänka dig att paddla någon annanstans i vårt avlånga land? T.ex. Vättern runt?
//Pia
 
Jag tänkte paddal i Stockholms eller Åland skärgård v29-30. Har inte paddlat i de delarna av landet ännu. Har ingen kajak själv utan skall hyra någonstans. Är det av intresse så paddlar jag gärna tillsammans. Har paddlat en hel del och gillar hellre att paddla en att fika ;)

Olof
 
Tack för svaren. Av olika skäl blev jag dock tvungen att planera om de sista veckorna i juli och har därmed inte möjlighet att sticka ut just nu.

/Mats
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.