Gammaldags t-shirts sökes

Är det den sorten Coop har haft förut, Retro, är de jättesköna. Tunnare än Beefy (vilket jag tycker är bra på sommarn) och helt otöjiga. Färgerna bleks, men inte jättefort. Formen håller rätt bra. Trodde alla Coop slutat sälja kläder, men tydligen inte.
 
Är det den sorten Coop har haft förut, Retro, är de jättesköna. Tunnare än Beefy (vilket jag tycker är bra på sommarn) och helt otöjiga. Färgerna bleks, men inte jättefort. Formen håller rätt bra. Trodde alla Coop slutat sälja kläder, men tydligen inte.

Var förbi idag och kollade på COOP Sisjön, det var inte Retro, utan Clinique, och Hanes.
 
Skönt att veta att vi är fler. ;)
Ska beställa lite olika från den där engelska sajten, men det får vara tills framåt våren.

Det verkar inte som om de för Hanes längre. Svar på min beställning:

Please accept my sincere apology and I am very sorry for any inconvenience caused

Hanes range is out of stock - I am ever so sorry


Mats
 
Har försökt beställa från http://bulkwholesaletshirts.co.uk - två gånger. Det funkar inte.

Första gången valde jag av någon anledning Debit Card som betalningsmetod. Jag svischades iväg till en tacksida utan att få möjligheten att uppge mitt kortnummer. Emailverifikation följde. De skulle skicka grejerna så snart betalningen bekräftats. Hä? Mailade så klart.Inget svar än och detta var 5/12.

Tänkte att det kanske var det där med debit card som blev fel. Vi gör ju inte den distinktionen här. Så jag lägger en ny order och väljer Credit Card. Samma sak händer.

Så nu har jag två beställningar där, märkta "pending". Mailade igen och bad om hjälp och bad dem annullera den första ordern. Gissar att ingenting kommer att hända igen. Hittar ingen information om avvikande betalningsprocedur på sajten, så vete fasiken vad detta är för konstigt.:(
 
Jaha, den här gången fick jag svar.

Please accept my sincere apology and I am very sorry for any inconvenience caused

Hanes range is out of stock - I am ever so sorry

Thanks
xxxxx


Blev jag ju klokare av. Jag har fortfarande mina pending orders. Är det meningen att man ska få ett email när tröjorna finns i lager igen eller vad? Deras shoppingvagn är uppenbarligen helt uppfuckad och deras förmåga att kommunicera också. Svarade förstås på mailet och frågade. Få se om jag får svar den här gången. ;)

Rätt glad att jag aldrig fick lämna mitt kortnummer.
 
Lite uppdatering igen. Nu har jag beställt från http://wordans.se (men det ligger i Storbritannien tror jag). Valde Gildan som någon nämnde var bra, ringspun, ganska 'heavy'. 11 såna för totalt €47 (~446 SEK) och då är 11.85 frakt.De hade 5% off och sen fick jag 5% till för att jag reggade mig för nyhetsbrevet.

Hittade flera ställen i England med lika billiga priser, men då var frakten fruktansvärt hög. Wordans har fri frakt över €99, så funkar det här kan man kanske beställa ihop med någon nästa gång. De har arbetskläder och lite allt möjligt så det ska nog gå att komma upp i en tusing om man är flera.

Här funkade allt utan anmärkning ivf!
icon7.gif
 
Hä. Nu har jag letat runt och det är omöjligt att finna en fysisk adress på sajten eller ett telefonnummer. Nåja. Det kändes ju OK i alla fall. Man får ju hoppas att de skickar från någonstans inom EU. En utlovad leveranstid på 3 dagar och att de la på VAT tyder ju på det.
 
Wordans visade sig vara ett blufföretag. Hade jag besvärat mig att googla att jag vetat det. De lägger tydligen ut en massa varor som de inte har i lager och sedan står det bara "order cancelled". På sajten alltså, inget email får man ens. Jag blev förbannad och skrev och krävde en förklaring. Det fick jag sent omsider. Min order visade alla tecken på att vara "fraudulent". Tack för den! Till slut återfördes pengarna till mitt konto, men vad jag googlat mig till kan det vara problem med det också. En del hade fått ett presentkort!

Visade sig att flera företag som säljer t-shirts i bulk kör den här stilen. Man kan lägga ordern men efter ett tag kommer meddelande om att det man vill ha är out of stock.

Till slut hittade jag ivf rätt. Företaget verkar bra och t-shirtsen är perfekta!
icon7.gif

http://www.pag-leisurewear.co.uk/Gildan-Ultra-Cotton-Tshirt

Tyvärr var frakten relativt dyr, beställde 8 tishor och fick betala £15.50 i frakt. Så det blev totalt 55 kr per tröja. Ändå bra med tanke på vad en bra tröja kostar i Sverige och att man inte kan få tag på den här typen i butik här, inte jag ivf. Antagligen blir det mer kostnadseffektivt om man beställer fler - ska göra det nästa gång nu när jag vet att det funkar.
 
Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
grodanbolle Kvalitets T-shirts? Kläder 9
DoktorGlas Klassisk täckjacka för vardagsbruk sökes Kläder 13
holetaker Fritids/vandringsbyxa sökes Kläder 14
trod Skräddare Sthlm för ventile sökes Kläder 19
storskogen Sökes: Underställ (baslager) med hel dragkedja Kläder 2
Glännman Haglöfs Roc Icon mid - erfarenheter sökes Kläder 3
storskogen Sökes: Duntröja m huva Kläder 9
DoktorGlas Erfarenhet av Luddan Grizzly sökes Kläder 0
salvion Bra BUFF sökes Kläder 17
Viktorious Tips sökes på stretchiga friluftsbyxor (dam) Kläder 3
Bhappy Softshell-jeans sökes. Kläder 14
Pippilotta08 Tips på varma stövlar sökes Kläder 18
Bölet Ny prisvärd dunjacka, tips sökes Kläder 30
Smogz Softshelljacka, ej vattentät med bra huva sökes Kläder 18
markusbacka Hållbara skor sökes! Kläder 27
markusbacka Vandringsbyxor till tjej med LÅNGA ben sökes! Kläder 6
Bene Gamla hederliga Lundhags sökes! Kläder 5
Rookien Civil rock som är både tålig och snygg sökes Kläder 25
Even Steven Vita snödamasker sökes Kläder 3
Martin_Be M90 byxor sökes! Kläder 5
Ebbe.swe Fjällräven kass? Upplysning sökes. Kläder 53
swift33 Skaljacka med BRA kvalitet sökes med ljus och lykta Kläder 13
su94of gummistövlar sökes Kläder 0
Krux Hjälp!! Väst sökes.... Kläder 7
lakers Hjälp sökes av The North Face bärare! Kläder 4
ades Åsikter om Haglöfs Solid Jacket sökes... Kläder 8
Rikard Fredriksson Skovårdsprodukter till Meindl Performance sökes! Kläder 3
perwickström Enkelt regnställ sökes Kläder 5
capman Tips på bra Snödamasker sökes! Kläder 1
somule Varma innerhandskar sökes! Kläder 0
mattan vävar sökes Kläder 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...