Fiske och friluftsintresserad tjejer

Var finns alla frilufts och fiskeintresserade tjejer?

Någon tjej som är intresserad av att sticka ut och fiska eller dra ut i skogen och hänga i hängmattan och bara relaxa?
 
Du kan ju kika runt på diverse datingsiter. Man kan ju faktiskt vara där av rent ickedubiösa syften. Om du är någorlunda konventionell är nog chansen stor att stöta ihop med någon själsfrände. För mig fanns bara en träff på mina sökkriterier så fick söka mig till andra kanaler.
 
Tack för din synpunkt, jag känner till datingsidorna också, detta är inte en kontaktannons för att hitta en själfrände utan mer vänskap och en turkamrat. Om det utvecklas till något annat är det en win-win.


Att få kontakt med personer som verkligen delar ens intresse är nog lättare här, t.ex. om jag var ute efter att få kontakt med personer som bara är fotointresserade hade jag frågat på Fotosidan, hade jag velat träffa någon som gillar BMW hade jag sökt på Mpower.. HappyMTB för cykelintresserade osv..
 
Jag har träffat en del folk härifrån också. Det är bara att erbjuda något som andra inte kan motstå. Att komma med konkreta förslag är nog lättare. Som sagt är ju datingsidorna fulla av folk som inte bara söker livskamrater.
 
Det finns

Det finns trevliga tjejer här men......

Svårt att få kontakt med dom.

Du får lägga på charmen och inte vara så direkt på.

Du vet venus och mars! Vi förstår inte om dom inte är konkreta och dom läser mella raderna.

Jesperspappa
 
Lyssna nu på jesperspappa grabbar... jag är gift sedan 15 år och det blir inte lättare med åren ser ni.
Ska vi umgås är det på frugans promiser.
Om jag kommer med ett förslag om att ta en tur i naturen, typ vandra eller dyl får man en sån där blick som "är du dum i..." när vi har husvagn?!
Det är ju skönt för det mesta men vi är nog inte från samma planet från början.
Ta det lungt, det händer när det händer.
 
Typ.....

Övertygad att det finns tjejer här som vill tvätta kroken och diskutera oborrade kontra borrade tandborstars viktinverkan på en Sarekvandring men man får inte glömma att dom är kvinnor och vi män.
Frugan ser inte riktigt tjusningen i att cykla genom Sverige eller ner till Chamonix, bestiga Mt Blanc, ta en öl och cykla hem igen. Inte heller ÅEC lockade. Men hon gillar fiska, tälta och bila i europa. Man får vara glad för det lilla. Och hon låter mig hålla på med mitt.

Så det är bara att koppla på charmen, mäska och kasta ut betet och se om nått gäddhäng hugger på kroken. Det svåra är att hala in dom utan att tappa dom.

Jesperspappa
 
och så kan vi tjejer sitta och sura på vår halva över att maken inte vill följa med till sarek för att där är MYGG! Svårt irriterande... =)
 
Mitt största problem är att sambon kan springa upp på sylltoppen och tillbaka men inte jag. Varför bli ihop med någon som inte kan kissa i en burk? Låter som att ni skaffat fel sällskap.
 
Facebook för nästa äventyr

Tjena!
Fick fnatt igår efter att ha snackat med Fredrik Hansson om att ta sökandet efter någon att äventyra med i Skåne till en annan nivå.
Startade därför facbookgruppen "Äventyr från Skåne" Av anledningen att vi misstänker att flera av oss säkerligen är mer aktiva där än vad vi är på utsidan. Samt att det är betydligt enklare att hålla koll på om och vad någon har skrivit för nytt inlägg angående evenemang, resor, tankar, idéer och tips på hur vi kan komma ut o träffa liksinnade.
Sök på äventyr från Skåne så hittar ni rätt. Kriterier är enbart att ni bor/ är stationerade i Skåne!

MVH Sam A.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...