• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringssällskap

Hej!
Jag är en tjej på snart 25 år som hemskt gärna skulle vilja komma ut på en vandring i år. Jag kommer jobba i sommar, men v. 28 är jag ledig nästan hela veckan och tänkte höra om några ska ut då och om jag kan hänga med? Jag har vandrat Abisko-Nikkalaukta (eller hur det nu stavas) och skulle gärna gå annan led men den går också bra :) Jag älskar naturen, bor gärna i tält.
Ni får gärna skriva till mig, jag kan även andra tillfällen kortare turer:)
 
Hej!

Jag kommer också jobba hela sommaren men skulle gärna vilja komma ut att vandra en liten kortare tur evt i aug/sept då jag kan få möjlighet att ta ut någon dag semester (förhoppningsvis :)). Har tyvärr ingen tidigare erfarenhet av vandring men är väldigt sport och friluvsintresserad. Rör på mig och tränar mycket. Går en kurs i kajakpaddling med tältning/övernattning och vad allt sånt innebär. Är för övrigt 33 år.
 
Vart bor du? Är du öppen för förslag i hela Sverige eller föredrar du något geografiskt område?
 
Va roligt att du vill ut och vandra! Jag planerar också vandring i sammar men inte planerat längd eller rutt än. Har du möjlighet att snacka på fb? Kanske byta lite idéer i alla fall? :) Mvh Lukas

Jo då, jag är ganska öppen bara jag är ledig så v.28 vore det bästa. Från ons-sön då är jag ledig faktiskt:) Jo, har facebook, jag vet inte om man kan söka mig där men Sofia Efternamn heter jag där :)
 
Jag kommer också jobba hela sommaren men skulle gärna vilja komma ut att vandra en liten kortare tur evt i aug/sept då jag kan få möjlighet att ta ut någon dag semester (förhoppningsvis :)). Har tyvärr ingen tidigare erfarenhet av vandring men är väldigt sport och friluvsintresserad. Rör på mig och tränar mycket. Går en kurs i kajakpaddling med tältning/övernattning och vad allt sånt innebär. Är för övrigt 33 år.

Ok, jag är tyvärr inte ledig något då.. börjar plugga igen i augusti... Men hoppas du hittar någon annan som kan då:)
 
Skulle du vilja gå Rallarstigen? med mig
är en snäll och trevlig kille på 38 år som gillar också uteliv i skogen bor både i tält och tarp.
Bor i Norrbotten.
 
Jag är ledig 6 veckor nu och ska iaf tilö Norge en sväng men skulle vilja hitta på något i Sverige också.

* 31
* Fjällvan
* Ca 2-6 mil/dag (anpassningsbar mao)
* Ingenjör
* Glad och peppande
* Har bil

// Jocke
 
Heeey. Jag vill gärna hitta på något. Jag har semester V29-33.
Jag hade tänkt mig åka upp till fjällen och cykla xc/downhill och vandra/springa/topptura dagsetapper och hyra en stuga nånstans. Nån som är på?? :)
 
Heeey. Jag vill gärna hitta på något. Jag har semester V29-33.
Jag hade tänkt mig åka upp till fjällen och cykla xc/downhill och vandra/springa/topptura dagsetapper och hyra en stuga nånstans. Nån som är på?? :)
Hej! Jag ska uppåt fjälls nån weekend runt v30 för cykel/vandring. Vart har du tänkt åka? /30-isch från örebro.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...