• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

UCPA Resor sommaren 2009!

Hej!

Jag har tittat en del på de härliga äventyren.. följande sida erbjuder inför sommaren 2009;

http://www.ucpa.se/index.asp?iSiteID...tedSiteIndex=1

..just nu är jag inne på havskajak/ridning och undrar om någon fler är intresserad eller har varit med på denna resa?

..Fast det är ju dock så mycket annat som även lockar! Så du som har någon erfarenhet alls från detta resebolag får gärna plinga till!

Kram
/Malin
 
Hej!

Jag tycker den resan verkar jättekul, funderade på att åka förra året, men det blev inte av då.
Har tidigare åkt skidor med UCPA och var jättenöjd. När hade du tänkt åka?
 
UCPA sommar

Har varit på sommarresor med UCPA tre gånger nu och måste säga att jag blir mer nöjd för varje gång. Roliga aktiviteter, härliga människor kan det bli bättre :).
 
UCPA sommar 2009

Hej!

Jag funderar också på att åka med UCPA i sommar, men är mer inne på MTB i alperna. Alperna är HUR fint som helst på sommaren. Det skulle även vara kul att testa lite fler grejer än MTB, så just nu är jag inne på deras multisport/vtt i Chamonix. Alltså både MTB och att man får testa rafting, canyoning, vandring,och klättring...
Någon som är intresserad?

Har inte heller åkt med UCPA tidigare, så skulle vara kul att höra vad folk tycker som varit på deras sommarresor.
 
Funderar också på att åka ner med UCPA till franska alperna i sommar. Är klättring som lockar mest och då på nybörjarnivå.

Vore skoj med resesällskap ner. Är öppen för vecka och resmål.

//Andrea
 
Hej!
Jag tror också jag ska välja Multisport/VTTi Chamonix, med start den 2 augusti. Har haft lite svårt att välja aktivitet, men nu tror jag att jag närmat mig ett beslut :)
Jag har aldrig åkt med UCPA tidigare men jag har bara hört gott om de resorna, såväl vinter- som sommarresor så jag ser verkligen fram emot sommarens äventyr!

Vore kul med resesällskap om någon tänker åka till Chamonix den veckan (alltså vecka 32)!!
Det är dags att boka både aktiviteten och resan dit snart tror jag.

/Elin
 
Hej!

Jag har precis bokat min Ucpa-resa nu! Blev multisport/vtt i Chamonix v 32, alltså med start 2:a augusti :)
Tycker också det skulle vara kul med resesällskap dit, får hoppas Elin K bokar samma period? ;)
Om det är någon som är intresserad av att cykla (MTB) innan i Stockholmsområdet hör av er, jag åker gärna ut och tränar. (på lagom nivå, är inget proffs)

/Jenny
 
Hej igen,
I min iver att välja ut roligaste resan tänkte jag inte på att jag också måste ha hundvakt vilket visade sig vara svårt just vecka 32.
Så det blir tyvärr inget Chamonix för mig i sommar då jag bara kan resa vecka 30. Nu har jag riktat in mig på multiaktivitet på Korsika v.30 eller Serre Chevalier v. 30 istället. kan inte välja!
Så om någon annan är inne på samma spår och kan argumentera för den ena eller den andra vore det bra och så vore det kul med tex. ressällskap dit!
 
Mont blanc 09

Hej

Jag och en vän ska ta grundkurs alpinism följt av mont blanc turen. Så alltså tre veckor på galciären. Vi kommer åka bil ner (åker midsommardagen) och har två platser över först till kvarn om det är någon som vill ha plats i bilen. Bör kanske sägas att vi åker från Göteborg. Självklart är det Ucpa vi ska åka med.

/Niklas
 
Klättringsresa/Vågsurf

Hej! Jag är också inne på att åka med UCPA till sommaren för att klättra eller vågsurfa. Någon som är sugen på att hänga med eller har erfarenhet från liknande resor? /Helena
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
hbc_backlund UCPA Resor Vintern 2010! Reskompis 4
Hanna_J UCPA-resor Reskompis 8
nilles Resesällskap med UCPA V7 till Serre Chervalier Reskompis 0
apfaktor UCPA V 36 eller 37 Reskompis 0
Ash84 UCPA Katamaran Segling i Giens v. 20 Reskompis 0
Maja_76 UCPA, vandring kring Mont Blanc, Chamonix, augusti 2012 Reskompis 7
Fbr UCPA Alpinism Reskompis 0
nfhakansson UCPA i Mars! Reskompis 1
melon UCPA v.30? Reskompis 5
Nic void UCPA KIteSuft 2011 Reskompis 9
NiklasBr UCPA sommar 2011 Reskompis 33
Nic void UCPA Sommar 2010 Reskompis 6
frökenjöken kiteresa med ucpa elller liknande jul 09 Reskompis 2
epkhnil Sommarens seglingssemester med UCPA! Reskompis 0
resanu ucpa augusti Reskompis 1
fannny Multisport med UCPA Reskompis 2
Adventure-Cilla Snowboard med UCPA Reskompis 0
ic UCPA, segla, vindsurfa eller kita? Reskompis 4
SurfCalle UCPA Vindsurfing Giens Reskompis 0
Maddeleine Golf Ucpa Normandie Reskompis 1
Alptopp Argentiére, UCPA, V 27, Bilresa Reskompis 1
Perfer Serre Chevalier Ski Off Piste v.4 med UCPA Reskompis 0
epkhnil Segla med UCPA Reskompis 1
mo9jan Argentiere v.6 med UCPA. Reskompis 2
pzac UCPA ValDIsere vecka 6 Reskompis 0
Kalle G UCPA-segling St Raphael Reskompis 0
fjllrv små resor stora äventyr! Skåne Danmark. Reskompis 3
adventure_transport Hårt arbetande äventyrare sökes för fordonsburna resor Reskompis 3
Anorb Sökes tursällskap inför sommaren 2015, Åre med omnejd. Reskompis 0
Lokesnoke Cykla genom Sverige till sommaren - häng med? Reskompis 0
Joakim Ambrosson Sommaren, fjällvandring? Reskompis 3
klykan Tanzania på cykel - sommaren 2011 Reskompis 4
monne Resesällskap i höst och helgturer under sommaren Reskompis 0
adventure_transport Pripyat (vid Tjernobyl) sommaren 2008! Reskompis 8
fiskpinnar Resekompis(ar) sommaren 2005 Reskompis 0
hamlin Elbrus sommaren 2005 Reskompis 15
sica Sarek sommaren 2004 Reskompis 9
Freddie Fjällvandrara kompis sommaren 2004!?? Reskompis 5
Bjorn_e Sarek eller Abisko sommaren 2004 Reskompis 4
bpette Klätterresa till sommaren/hösten 2004! Reskompis 0
bj03 Mont Blanc sommaren 2004 Reskompis 15
Jonas J Elbrus sommaren 2003! Reskompis 14
nickelilltroll Cykla genom Europa sommaren 2003 Reskompis 2
valentin Mongoliet sommaren 2002 Reskompis 0
a98danwe Asien med Transibiriska sommaren 2002 Reskompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.