• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fjällvandringsvän

Letar efter en vän att planera och genomföra fjällvandring med detta år. Du lär inte ångra dig. Jag kan vara riktigt trevlig om vi kommer bra överens ;) Skämtåsido. Jag är noggrann och seriös, söker jämlike här då ingen i min omedelbara närhet har samma sug efter aktivitet och friluftsliv som jag. Det underlättar om du bor kring Örebro.
 
Tjena. Bor i Örebro. Kryllar inte av folk i min närhet som är lika intresserad som jag av att vara ute i fjällen. Skicka ett mail så kan vi snacka lite.
 
Jag kommer bo i Mariestad om en månad, det är inte så långt bort från Örebro! Skulle gärna också vandra i fjällen. Har hyffsat med vana men mest av vinterfjäll!
 
Fransila; sa:
Jag kommer bo i Mariestad om en månad, det är inte så långt bort från Örebro! Skulle gärna också vandra i fjällen. Har hyffsat med vana men mest av vinterfjäll!

Mariestad är nästgårds ;) Ser att du har många intressen. Spännande. Har du några planer för att "värma upp" inför en ev vandring i fjällen?
 
Kinnekunneleden tycker jag låter som ett bra förslag! Hänger du på? Annars ska jag upp till Ammarnäs för att gå på tur över påsk! Men nästan vad som helst i friluftsväg är av intresse! Några förslag?
 
Nja jag har varit i Sarek en gång tidigare, åkte då till Ritsem med buss vidare med båt och så gick vi till Saltoloukta. Tanken är denna gång att ta en annan rutt.

Några förslag ?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...