.killfile

För de som varit med ett tag säger nog rubriken allt.

För er andra. En funktion som filtrerar bort valda personer.
 
Varit med ett tag

Hej Christian!

Det vore intressant om du ville utveckla din tanke.
Kanske skulle den då väcka större gehör?

/Örjan
 
Re: Varit med ett tag

pucko; sa:
Hej Christian!

Det vore intressant om du ville utveckla din tanke.
Kanske skulle den då väcka större gehör?

/Örjan

Grundiden är jättenkel. Om jag tex inte vill se något av vad du skrivit så lägger jag till dig till min killfile. Sen ser jag inga inlägg av dig. Man kan tänka sig en väluppfostrad pm-funktion som även raderar dem också.

Citat kommer den ju inte åt, men det kan man ju leva med.
 
Muahahahaaa

Jag ska starta ett eget chat-forum,ska inte lämna ut adressen till nån,namnet ska vara hemligt så att ingen kan hitta dit.Där ska jag skriva intelligenta inlägg som jag,jag och jag kan förundras över hela dagarna.För såna här öppna forum är ju till för alla,de oberörbara kan ju bli ifrågasatta,så kan man ju inte ha det.

Nä,trollande ironitramsor ska bannlysas,jagas och fördrivas,om det nu inte är jag som har skrivit det förstås.På mitt eget forum.


peter :)
 
Re: Muahahahaaa

ping; sa:
Jag ska starta ett eget chat-forum,ska inte lämna ut adressen till nån,namnet ska vara hemligt så att ingen kan hitta dit.Där ska jag skriva intelligenta inlägg som jag,jag och jag kan förundras över hela dagarna.För såna här öppna forum är ju till för alla,de oberörbara kan ju bli ifrågasatta,så kan man ju inte ha det.

Nä,trollande ironitramsor ska bannlysas,jagas och fördrivas,om det nu inte är jag som har skrivit det förstås.På mitt eget forum.


peter :)

Kan inte jag få regga mig på ditt forum, under hemligt alias alltså ;)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.