Åsiktskontroll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Re: Medvetet gölmske T Althoff

Hutt; sa:
fatman; sa:
T Althoff är lika medvetet glömsk och förljugen som det här landets politikerkår.

Fatman
Jag tycker ovanstående citat talar bra för sig själv.
Utsidan har hittills skött sig bra, fortsätt så.

/Hans
H Utterberg du känner igen dig själv i mitt påstående, eller hur?

Hans! Du är förmodligen en sådandär ynklig stödpolitiker, en medlöppare, ja-sägare och ryggdunkare som det är så många av i riksdag, kommuner och landsting, tyvärr också flitigt förekommande på Usidan.se .

Hans! Du får säkert en guldstjärna av redaktionen för ditt oreserverade stöd.
Fatman
 
så mkt ilska!

hur kan en människa hysa så mkt ilska och bitterhet undrar jag? har sett några inlägg som du har postat herr juhlin, måste säga att det är väldigt många av dem som är mkt negativt laddade. inte sällan handlar det om förljugna politiker och utsidanmedlemmar. min fråga är, tror inte Du att det skulle vara mkt trevligare att inte vara så ilsken? jag tror inte att landets politikerkår eller utsidans tekniker har något emot dig personligen. så gör som timonne och pumba, ta det soft!

hakuna matata!

/einar
 
Re: Re: Medvetet gölmske T Althoff

FJS90/91; sa:
fatman; sa:
För någon månad sedan trollstämplades jag "Fatman" av utsidans redaktion och dess säkerhetspoliser Håkan Karlsson, Hans Utterberg och Valium Broman m.fl. Trolljakten resulterade i ren personförföljelse där pöbelmentaliteten fick husera och grasera utan något ingripande från Lind och Althoff.


Fatman

Nu ska du inte vara tjurig och tycka synd om dig själv! Jag måste säga att jag tycker att du skriver väldigt bra och förbannat roligt, kunde du bara lära dig att inte hoppa på folk och kanske intressera dig lite av FRILUFTSLIV så tror jag att du hade kunnat tillföra mycke här på utsidan.se

// Valium Broman "din tablett på utsidan"

Valium Broman! Du om någon vet hur det är med hoppandet på folk!
Man måste hoppa tillbaka, gärna då från en högre höjd än föregående hoppare, då i hopp om att hoppet ska vara det sista och det förgörande hoppet, men det sista som flyr hopparna är hoppet därför hoppar hopparna vidare i hoppandets vendetta.

Nu till FRILUFTSLIVET, en fråga gällande en kåta.
Du Valium Broman som har åsikter och erfarenheter om och av det mesta, har du några sådana å&e: r om och av MOSKOSELKÅTAN T2?
Är som du vet sedan länge ute efter ett friluftsboende med högt i tak!
Är denna T2: a hyfsat lämplig i skärgården?
Är kvaliteten och hållbarheten i väv och detaljer bra nog?
Kåtan jag är intresserad av är minst fem år gammal.
Begärt pris är 4000svk, nypris 1999 5600svk, är det begärda priset relevant?
T2: an slutade tillverkas 1999.
Fatman

[Ändrat av fatman 2003-04-13 kl 11:32]
 
Re: så mkt ilska!

naturvägledaren; sa:
hur kan en människa hysa så mkt ilska och bitterhet undrar jag? har sett några inlägg som du har postat herr juhlin, måste säga att det är väldigt många av dem som är mkt negativt laddade. inte sällan handlar det om förljugna politiker och utsidanmedlemmar. min fråga är, tror inte Du att det skulle vara mkt trevligare att inte vara så ilsken? jag tror inte att landets politikerkår eller utsidans tekniker har något emot dig personligen. så gör som timonne och pumba, ta det soft!

hakuna matata!

/einar

OK Einar SOFTMAN Vading! Du lever i sagornas värld och jag i den bistra verkligheten. Jag är övertygad om att du har det trevligare och mysigare än jag, du har förmodligen flytt in i denna värld från den jag lever i.
Vad du säger dig tro om våra politikers tyckanden om mig har jag full insyn i och vetskap om. Makthavarnas agerande mot mig är inte en demokratis folkvaldas skyldigheter mot den enskilde medborgaren utan en vidrig diktaturs odemokratiska metoder och uttryckssätt för att tysta en obekväm.

Ser i din profil (bild) att du flyter med strömen, visst det är lättare och behagligare, men du kan kanske inte med säkerhet ta dig iland längre nedströms. Det stora fallet kanske finns där, det roliga och behagliga softa avbryts helt plötsligt av skräck, förtvivlan, ångest och smärta.
Hälsa Timonne och Pumba, lek väl fram till katastroffen.
Fatman
 
Kramfors

Du Christer! Är du släkt med han Robert Lind i Kramfors?
Ja just det! Han postorderguden!
Fatman
 
jädrans politiker altså!

jaja! visst är det synd om dig och jag håller med, vi lever i en fruktansvärd diktatur. trist att våra politiker har "pinpointat" dig att terrorisera. men sånt är väll livet gissar jag, inte helt rättvist.

till min presentation då, om du har kikat en gång till, och bara lite nogrannare så har du säkert märkt att det inte var särskillt strömt i isvaken jag ligger i. vad vill jag då ha sagt med det? JO! om man bara tar det KALLT så behöver man inte oroa sig för att rasa ner för vattenfallet du talar om. ;-)

och du Bert! om hela världen är dum mot dig så skall jag från och med nu tycka jättemkt om dig.

tusen kramar till Bert
/einar
 
Baklängesstavarenulfmölerströmskånepåg

Ulf M; sa:
ratfäk aksinatas hco allufsnasaf snadistu nårf monoh airfeb hco namtaf tom netehdog arots ned ah negni nak
Översättning från ovanstånde baklängesskånska.
Kan ingen ha den stora godheten mot fatman och befria honom från utsidans fasansfulla och sataniska käftar.

Kom med förslag Möllerström! välj vapen!
Fatman
 
Synd om!

Visst är det synd om mig, jättemycket synd. Jag riktigt strålar av synd så mycket synd att Softman Vading i sitt andra inlägg lämnar sitt softa jag för ett mera irriterat och hånfullt jag.

Jag har aldrig begärt att någon ska tycka synd om mig, och betackar mig för sådant tyckande. Det är nu så i det här landet att folket inte tål att höra om verkligheten som finns alldeles utanför vars och ens dörr.
Det finns ett stort och illavarslande demokratiproblem i dagens Sverige, locket läggs oftast på av myndigheterna. Tråkigt nog verkar svenska folket inte intresserat av sitt eget väl och ve och låter antidemokraterna husera fritt.

Vad det gäller "pinpointing" så får den okulta handlingen ibland oönskade resultat för avsändaren, det drabbar inte bara det tilltänkta offret.
Fatman
 
tja komipis!

Jag ber om ursäkt om jag tidigare verkade hånfull, det var inte meningen. jag menar vad jag säger att jag tycker det är jättetråkigt att politikerna är dumma mot dig, det är ju hur snett som helst.
bättre då med ett anarkistiskt samhälle där var och en får göra som man vill, utan att styras av de där himlans politikerna hela tiden. det tycker jag är mkt mer demokratiskt, att låta individen gå före gruppen. du vet så som Stirner och Proudhon beskriver anarkismen.

å utsidan är skitdålig, om jag bara hade en egen vilja och inte styrdes utav våra läskiga politiker (jag tror de är ute efter mig nu sen vi blev kompisar Bert) så hade jag sagt upp mitt medlemskap. men vem vågar göra det i den förtryckarstat VI lever i.

å han som skrev baklänges sen då... vilket spån, jag menar KAN han inte skriva FRAMLÄNGES! åhh!!

nej Bertan (är det okej om jag kallar dig Bertan?) du och jag skall starta revolution och den skall börja på utsidan!

hej så länge Bert hörs!

kramar
/einar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.