Nytt ämne - men vet inte om det är friluftsliv?

Som SAAB-fanatiker tycker jag att det borde finnas ett weekend forum för weekend semestrar som sker med bil/husvagn eftersom detta också är lite friluftsliv. Ni måste hålla med om att principerna är samma: Njuta av naturen :)
 
Tomas Carlsson; sa:
Som SAAB-fanatiker tycker jag att det borde finnas ett weekend forum för weekend semestrar som sker med bil/husvagn eftersom detta också är lite friluftsliv. Ni måste hålla med om att principerna är samma: Njuta av naturen :)

Gammal tråd jag snubblade över. Men om du klickar på "OM UTSIDAN" högst upp på sidan kan du läsa:

Om Utsidan
Utsidans målsättning är att vara den naturliga samlingspunkten för alla oss som är intresserade av icke-motoriserade, naturnära friluftsaktiviteter, resor och äventyr.

Policy
Inga motorer
På Utsidan kommer du aldrig att hitta länkar till The Snowmobile Homepage, sidor om motorbåtar, motorcyklar eller dylikt. Hänsyn till djur, natur och miljö skall vara ledord för Utsidan.
Kriterierna för de friluftsaktiviteter som beskrivs på Utsidan är att de skall gå att bedriva med egen kraft, eventuellt med bistånd av gravitation, väder och vind. Framför allt ska de ske på ett för naturen och miljön skonsamt sätt. Motoriserad transport för att ta sig till olika områden kan dock vara inblandad.
 

talthoff

Forumvärd
Helt korrekt ...något husvagnsforum kommer inte dyka upp på Utsidan.

(Dokumentet om policyn etc. saknas på den nya sajten ....borde fixas).

-Thomas
 
Policy
Inga motorer
På Utsidan kommer du aldrig att hitta länkar till The Snowmobile Homepage, sidor om motorbåtar, motorcyklar eller dylikt. Hänsyn till djur, natur och miljö skall vara ledord för Utsidan.
Kriterierna för de friluftsaktiviteter som beskrivs på Utsidan är att de skall gå att bedriva med egen kraft, eventuellt med bistånd av gravitation, väder och vind. Framför allt ska de ske på ett för naturen och miljön skonsamt sätt. Motoriserad transport för att ta sig till olika områden kan dock vara inblandad.

Hur går det här ihop med helikoptertransporter? Det måste bli ett dilemma...

HåkanF
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.