Önskad funktion

Jag saknar lite funktioner i forumet. Det vore bra att kunna välja att bevaka intressanta trådar. När man loggar in och klickar sig fram till en översikt över sina bevakade trådar skulle man se att tråden blablabla "har 4 olästa inlägg". När man då klickar på länken dit kommer man direkt till de nya inläggen.

Jag tycker också att det vore smidigt med en knapp "skriv inlägg". Nu väljer man ju att svara på ett specifikt inlägg med eller utan citat. När jag nu skriver i en tråd vill jag förmodligen bevaka den ett tag, därför kryssar jag i att få ett mail om någon svarar på mitt inlägg. Det man märker rätt fort när man kollar på länken i mailet är att långt ifrån alla inlägg var svaret/fortsättningen på det man skrev. Andra gånger går man in på tråden och då har den fortsatt en bra bit utan att man fått ett mail, då de inte svarat på just ens eget inlägg. Hade man en "skriv inlägg-knapp" så skulle man kunna göra ett inlägg som inte nödvändigtvis anknyter till ett specifikt inlägg, utan att någon får ett mail som inte blir till glädje. Kunde man dock bevaka tråden skulle alla intresserade se ett nytt inlägg och eventuellt får någon ett mail om man nu väljer att svara på ett specifikt inlägg.

Just nu följer jag ganska många trådar och snart behöver jag nog upprätta en checklista om inte en bevakafunktion kommer inom kort.. Det här var några tankar i varje fall. Kanske har någon nämnt liknande tankar förr, det vet jag inte, men hur som helst tror jag att det vore bra.

Tack för ordet.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...