• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aconcagua dec 2001

Jag funderar på att bestiga Aconcagua via normalleden vid årskiftet 2001-2002. Finns det någon annan som är påväg till Sydamerika om ett år, någon som vill uppleva äventyret?
 
Hallo!

Dette er en av de tingene jeg har tenkt på lenge! Jo tidligere vi begynner å planlegge dette i fellesskap jo større er muligheten for at det blir en vellykket tur. Ta kontakt (Erik.Skauen@Fm-Os.stat.no) slik at vi kan begynne den lange ferden frem til toppen!
Erik
 
Funderat lite också

Hej Maria!
Ja, jag har stora planer på att dra till sydamerika till hösen.
Hör av er med mer planer.
/Jocke
 
tips och så

Tjena!
Jag skall dit nu i vinter ("aconcagua2001" nere till höger), fast det blir nog inget nästa år. Jag har varit där nere 2ggr tidigare (Normalleden & Polska gl.), så behöver du/ni tips så är det bara att höra av sig!!

mvh Jonn L (jlantz@fy.chalmers.se)
 
Hei!
Dette virker spennende, og jeg har mulighet. Har ganske mye alpin erfaring og klatreerfaring. Ta gjerne konakt hvis du kunne tenke deg å reise på tur med en nordmann.

Erik
 
Vill du ha tips sa maila mej

grisskit@yahoo.com

Sitter just nu i Mendoza efter en lyckad nytur pa vastvaggen av Aconcagua och funderar pa om man inte skulle ta och jobba lite pa berget Februari ut... vi far se.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.