Fjällräventält flagnar?

Ring Fjällräven

Jag skulle ringa Fjällräven i synnerhet som Fjällrävens grundare i rätt många kataloger under årens lopp skrev i deras katalog

"Om du är nöjd med våra produkter tala om det för dina vänner. Om du är missnöjd tala om det för oss."

Min syrra som bor i Örnsköldsvik tyckte att hennes dunjacka Fjällrävens Expedition inte var så var varm som den borde. Så hon åkte till Fjällrävens huvudkontor (<10 km). Dom på Fjällrävens vägde hennes jacka och kollade i en tabell. Jackan vägde ett antal 100 gram för lite mot vad den borde (för lite med dun i jackan), så syrran fick en ny jacka. Detta har hon berättat för mig

Per
 
Vilken av dessa produkter skulle passa bäst för mig att ha på mitt tält där kanalerna flagnar ?

https://www.outnorth.se/nikwax

Jag skulle också absolut höra av mig till Fjällräven, själv köpte jag ett 20 år gammalt North Facebook VE25 tält med stångbrott.
Jag hörde då av mig till North Face och frågade om jag kunde köpa en ny sektion. Det slutade med att dom skickade allihopa helt nya stänger till tältet, tog fyra stycken helt gratis.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Martin på Elsa H Info om Fjällräventält Bo och sova 4
gundj Vikter på Fjällräventält. Bo och sova 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...