Utemagasinets kalender

Jag fick Utemagasinet nummer 1-2012 med posten idag. Där står det om en fototävling för en kalender 2013 på sidan 81. När jag tittar i ett drygt 1 år gamla ex av Utemagasinet står det om fototävling för kalender 2012. Men jag har inte fått någon kalender :(. Är helårsprenumerant.

Är det någon som fått någon kalender med Utemagasinet?

Håller på att skiva ett mail till förlaget och efterlysa mitt ex av kalender för 2012. Den borde ha kommit vid det här laget. Vi inne i februari nu.

Per
 
Jag har haft samma fundering men inte haft tid att ta tag i att maila förlaget.
Posta gärna deras svar så man vet.

Ser fram mot deras kalender, många härliga bilder att drömma sig bort till.

/Björn
 
Jag har haft samma fundering men inte haft tid att ta tag i att maila förlaget.
Posta gärna deras svar så man vet.


/Björn

Inget svar idag från Utemagasinet. Fick iväg ett mail till Utemagasinet i går kväll någon timme efter mitt inlägg här.

Jag har idag ringt några av mina bekanta som också är prenumeranter, och ingen av dessa har fått kalendern.

Per
 
Inget svar idag från Utemagasinet. Fick iväg ett mail till Utemagasinet i går kväll någon timme efter mitt inlägg här.

Jag har idag ringt några av mina bekanta som också är prenumeranter, och ingen av dessa har fått kalendern.

Per

då du ändå håller i telefonen prova: 08-799 62 15 kan ju mer resultat än att posta här;)
 
Jag ställde frågan på deras FB-sida och fick förfrågan vilken min adress var. Lämnade den och efter några dagar kom kalendern.

/Björn
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.