Alone

Jag är också väldigt förvånad över deras val av lägerplatser och hur de byggde sina skydd. Han som kom tvåa åkte ju hem för att han blev tokig av sömnbrist. Tror jsg det, när man bygger ett skydd på en udde ut mot havet och dessutom med bara presenningar som fladdrar i vinden...
 
Håller helt med. Skulle nästan säga att det var matbristen som tog dem ändå i många fall. Är man konstant hungrig har man inte huvudet med sig så bra, och "orkar" inte fatta rätt beslut heller.

Sen kan jag tänka att jag själv aldrig hade hållit ut så många veckor med en gravid fru hemma, eller ens åkt, men det är ju en annan grej.
 
Jo jag skrev ju tidigare att jag tyckte castingen var lite skum, cancersjuk mamma eller gravid hustru hemma är ju inte direkt bra förutsättningar för att få folk att vilja stanna länge. Vill minnas att det var nån mer som åkte hem just av liknande anledning (saknade familjen typ). Jag missade nåt avsnitt i början (avsnitt 3 tror jag) för jag var sjuk en vecka och glömde kolla (och de låg ju bara gratis i en vecka), så jag har inte riktigt koll på varför alla åkte hem.

Jag hade gärna sett serien med lite intressantare urval av människor. I t.ex. Naked and Afraid har de haft väldigt intressanta personer med ibland tycker jag.

När det gäller lägerplats så hade de vad jag förstått inte så stora områden att röra sig på, det var bred vattendrag eller ogenomträngliga bergsmassiv mellan de olika deltagarna (enligt programmets egen beskrivning). Så de hade lite begränsat med område att röra sig på.

Men just att bygga precis nere vid vattnet var ju verkligen skumt. Jag är förvånad över att hans pressar inte blåste sönder.
 
Återstår att se när den dyker upp med text då (eftersom jag är döv så spelar det mig ingen roll om det är svensk eller engelsk text, bara det är text, men ofta brukar det bli att man får vänta tills det sänds på svensk TV innan man hittar text).
 
Det finns ju programvara som kan generera text från ljud, Youtube kan väl t o m göra det? Bara ursprungsljudet är klart nog.
 
Haha, har du provat att använda den funktionen på Youtube nån gång?

Även om den möjligen lyckas få alla orden rätt så har den ingen som helst koll på meningsbyggnad så det finns ingen interpunktering, man vet inte om något är en fråga eller ett påstående, man vet inte om meningen är slut eller om det strax kommer fler ord som ska höra till meningen. Eller om det man ser egentligen är två meningar.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
andersmossing Alone Överlevnad 7

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...