Övernattningstur!

Undrar jag med, och vilka hammockar.

DD Travelhammock
Isfjorden (Helsport) comfort temp -9
Cellplastliggunderlag i hammocken från Jula ( Grymt varmt )

Funkar ner till -14 .. Det är det kallaste jag sovit ute i vinter. Hade + 30 i luften inne i säcken då.. vill inte gå upp !! Frukosten smakade utsökt :) // Andreas
 
Hmmmm.... kan inte se detta framför mig. Måste nog prova.
Ser ut som att man ligger som en fällkniv.
Men sugen är jag på ett sådant koncept.
 
Jag har en Mammut-säck, Ajungilak Tyin, lägsta comfort temp på -20 och en DD Travelhammock.

Det är en vana att sova i hammock men det är riktigt smidigt. Ligger inte på marken som kyler eller är blöt, har fin utsikt, och vaggas skönt tills man somnar.
 
Japp nog ska jag försöka att följa med nästa gång, med eller utan hängmatta :)
Men det hade vart kul att prova, kanske blir helt såld....
 
Hej!

Roligt att så många är engagerade i denna tråd! Tycker det är hög tid att vi planerar in nästa tur med övernattning.

Jag har ett förslag att vi försöker få till en ny tur,lördag till söndag (9-10/2). Vädret är inte lätt att förutspå, men det lämnar vi till högre makter.

Det är fritt fram att komma med förslag om plats. Finns nog många här som har något "smultronställe" som skulle kunna passa.
Det är bra om det finns något typ av vindskydd. Alla förslag är välkomna.

/Torbjörn
 
Hej!

Roligt att så många är engagerade i denna tråd! Tycker det är hög tid att vi planerar in nästa tur med övernattning.

Jag har ett förslag att vi försöker få till en ny tur,lördag till söndag (9-10/2). Vädret är inte lätt att förutspå, men det lämnar vi till högre makter.

Det är fritt fram att komma med förslag om plats. Finns nog många här som har något "smultronställe" som skulle kunna passa.
Det är bra om det finns något typ av vindskydd. Alla förslag är välkomna.

/Torbjörn

Jag är på ! ! ! Någon ny plats vore roligt !! // Andreas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...