Filmtajm Strömsholm

Det har varit en relativt torr höst här i våra trakter. Men nu har Mälarenergi slagit på turbinerna så nu kan man paddla igen.

Det är ungefär 30-40 kubik kan man tänka

Kameran är en Contour HD och jag har filmat i HD läget annars räcker inte vidvinkeln till. Jag har också ett hus till kameran så ljudet blir lite burkigt. Kameran sitter ungefär 1 meter från vattnet. Krångligast var att få kameran att sitta stadigt på stativet. Kör man på en sten (vilket man gör) skakar det rejält

Klockan är ungefär 15-17 och det börjar mörkna något. Kameran har lite problem med ljuset på några ställen.

Men annars var det en kanondag

http://www.youtube.com/watch?v=lpvL-EQg1X0

Hans Friedel
 
Tack Thure

Jag gillar hösten. Stativet är väldigt enkelt, ett teleskopiskt kvastskaft som jag stuckit ner i en bit Divinycell som jag shejpat till så att det passar hyffsatt på kajakdäcket. Jag använder silvertejp för att fixera alltihop.

Hasse
 
Härligt att se lite bilder från vallgraven. Var bra längesen man var där och plaskade runt. Blir riktigt sugen på att ta tag i paddlingen igen.

Bra filmat!

Mattias
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...