Lång runda i Malmö ?

Hellu! :) Har hittat mina inlines för ett par dagar sen och jag tänkte börja åka igen men jag vet inte riktigt var. Har letat runt på internet men jag har inte hittat nåt :( Vill helst åka ¨långa rundor runt malmö, gärna utanför oxå, men jag vet inte hur jag ska hitta de och därför ber jag er om hjälp här hehe :) Läste en annan inlägg här på utsidan.se och nån skrev någonting om att cyklevägen från malmö till lund via burlöv är bra för att åka inlines och att det är inte heller många som åker den vägen. Problemet med det är att jag evt ine hur jag ska hitta det vägen på eniro lr hitta.se så jag vet iaf var jag ska börja så jag inte åker vilse X) sskulle uppskatta väldigt mkt om ni kan hjälpa mig!
 
Angåenge rundan Malmö/Lund länkar jag nedan till vägen utritad på karta. Där är en extra del utsatt, men man kan väl säga att vägen till Lund börjar vid Värnhem. Trevlig åkning! Titta gärna in på Malmötråden i inlinesforumet om du vill ha sällskap. Har inte hänt mycket där på ett tag, men förhoppningsvis går det att ändra på! :)

http://jogg.se/?sida=map&id=218006
 
Förlåt för jag svarar så sent, det var riktigt länge sen jag var inne här :O glömde bort det tyvärr haha

Immz: tack för kartan! ny sommar på väg nu och även nya inlines! Ska ta och utmana mig själv med den vägen du gav mig :)

MyskateMyFreedom: ja det hade varit kul, jag får vara mer aktiv här för skulle också vilja ha någon att åka med':)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
surfban Fila inlines i Malmö/skåne Inlines 1
Tranan Åka inlines i Malmö? Inlines 5
InlinesFreak Nya inlines, affär runt Malmö / Lund ? Inlines 3
mydeza Malmö Inlines 41

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...