• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddlare i Falkenberg, Varberg och Halmstad

Jag letar efter paddlare i trakterna kring Falkenberg! Naturligtvis kan jag även åka en bit till tex Varberg eller Halmstad för trevligt sällskap. I Göteborg vet jag att det finns ett trevligt gäng men det är lite för långt för kvällsturerna mitt i veckan.

Jag är intresserad av både lugna turer och lite mer actionfyllda grejer.

Det var grym surf i Falkenberg idag, men jag kände mig lite ensam med min kajak bland alla kitesurfare. Det känns inte riktigt lämpligt att vara ensam ute i stor surf så sällskap skulle vara perfekt. Kör än så länge med "vanlig" havskajak.

Hör av dig!

//Ala
 
gbg gänget

Hej!
Jag blev lite nyfiken på det där "trevliga gänget" i Gbg. Är det nån grupp man kan få ansluta sig till kanske? Har du i så fall någon kontkat att förmedla?

//Jenny
 
Paddling

Hej ALA

Det finns en FB grupp som heter Paddling i Halmstad. Det är en öppen grupp som du kan gå med i. Där brukar det läggas ut när det är paddling på gång. När det är lite ljusare på året finns det också en regelbunden tur en gång i veckan.
 
Jag bor i Falkenberg och köpte förra sommaren en havskajak som komplement till segelbåten.
Dröjer troligtvis några veckor innan jag har tid att komma ut men annars kan jag eventuellt vara sugen på någon tur fram åt sommaren.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.