• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjar äventyrare söker sällskap.

Hejsan.

Jag heter Johan, är 37år och tänkte se om man kan hitta lite trevligt paddel sällskap.

Gillar äventyr men än så länge har det vart lite tunt om dem, skyller på bilen och katten ;)
Men från 2014 ska det bli skärpning på den fronten..

Först och främst gillar jag att paddla i åar och mindre vattendrag och gärna med mycket strömt vatten och forsar av olika klasser, än så länge behärskar jag bara I-II men siktar högre :)

Tänkte se om det finns nån eller t.o.m några fler likasinnade som är nyfikna på strömt vatten och creeking, med dagsturer och flerdagars turer.
Jag bor i Sthlm, har bil och i vår förhoppningvis en creeking låda med last utrymme.

Du / ni har nånting liknande, kanske en packraft, gummikanot, creeklåda eller nåt som klarar forsar 1-2 Minst.
Inte nödvändigt att du bor i sthlm, då paddlingar ändå kommer att ske i andra delar av sverige :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.