• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddel kompis/kompisar Rogenområdet v.24-25

Söker färdkompis/kompisar till kombinerad fiske/paddeltur i Rogen området vecka 24-25
(om det lovas hyfsat väder) Jag är 55 år och har tappat mycket i kondition så jag tar det ganska lungt
på turerna nu för tiden.Tar inte så väldigt allvarligt på fisket utan är mest ute för att njuta.
Jag har en extra enmanskanot (som jag paddlar som en kajak) och ett enmanstält att låna ut om det
skulle behövas. Lugn tur i lugna vatten.
 
Paddelkompis/kompisar Rogenområdet v.24-25

Söker färdkompis/kompisar till kombinerad fiske/paddeltur i Rogen området vecka 24-25
(om det lovas hyfsat väder) Jag är 55 år och har tappat mycket i kondition så jag tar det ganska lungt
på turerna nu för tiden.Tar inte så väldigt allvarligt på fisket utan är mest ute för att njuta.
Jag har en extra enmanskanot (som jag paddlar som en kajak) och ett enmanstält att låna ut om det
skulle behövas. Lugn tur i lugna vatten.
bilder bifogas
 

Bilagor

  • IMG_0140.jpg
    IMG_0140.jpg
    197.7 KB · Visningar: 679
  • IMG_0160.jpg
    IMG_0160.jpg
    59.7 KB · Visningar: 1,251
  • P5150006.jpg
    P5150006.jpg
    79.9 KB · Visningar: 1,021
  • P5150010.jpg
    P5150010.jpg
    75.1 KB · Visningar: 1,006
Visar mitt intresse på att följa med.

Har ursprungligen planerat en paddlings/vandring/fiske runt Vilhelmina, gottern med en tjej jag träffar runt midsommaren, men det har blivit lite komplikationer som gör att jag antingen åker på den resan själv, beger mig in i Borgefjell eller ge mig in och paddlar i Rogen. Kan säkert ge mig lite erfarenhet och inspiration inför en tur jag och två vänner planerar i juli, paddla från femundsmarka till grövelsjön.

Jag:
30år, 4års vandringserferenhet, duglig i kanot/kajak, har all utrustning som behövs förutom kajak/kanot, har en vandringssugen fyrfota vän, en 4årig dobbermann som är väldigt snäll och glad. Intresserad av fiske och har egen utrustning, ser fisket som en avkopplande och matnyttig aktivitet under vandringar.
Påbörjar min semester den 20 juni
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.