• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kamraträddningar/rolla

Hej!
Någon som är sugen på att öva kamraträddningsövningar och rolla tillsammans någon gång denna vecka i Mälaren runt Stockholmstrakten? Jag har en extra flottör. Det spelar ingen roll om du inte har gjort det tidigare. Det går alltid att öva säkerhet oavsett vilken nivå man ligger på, och det är alltid nyttigt.

/Kjell
 
Ja, en strålande idé.

Jag har aldrig gjort det, men har övat på att komma upp i kajaken själv utan flottör. I vackert väder.

Kan dock inte förrän i nästa vecka på kvällar.
 
Härligt härligt!! Denna vecka passar mig bättre för nästa vecka är jag ute och paddlar i några dagar mellan mån-ons eller tors. Men vad sägs om nästa helg då alltså 4 eller 5 aug.

/Kjell
 
Är i Örebro då. Kommer hem söndag em, och kan vara lite sliten. Nån kväll innan du paddlar? Mitt tel 073-9441857
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
nsvensson Andörja/Rolla Paddelkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.