prylmarknadsbryderier..

vad har hänt på prylmarknaden?

är inte microvågsugn, tv, repotagebandspelare mm. tveksamma friluftsattribut?
 
Sant.
Citerar från köp & sälj sidan:

"Utsidan-medlemmar är välkomna att sälja, köpa, byta och hyra ut saker med <U>friluftslivsanknytning</U> på Utsidans prylmarknad."
 
Så fort det utvecklas en handvevad micro i titanium kommer det säkert att finnas en i varje Hillebjärgtält. Vilken trevnad med lite nytänkande i jämförelse med taskiga NTF-kopior av GT-kläder...
 
kan du iochförsig ha rätt i men jag tror detta var en helt vanlig..

men titanmicro, vilken grej! framtidens tältkamin!
synd att det är lördag imorrn annars skulle jag ha kastat mig på telefonen imorrn och ringt hilleberg! det får vänta till måndag!
 

ulindh

Forumvärd
Annonsen borttagen

Hej!
Microvågsugnar är definitivt inte någon friluftstustning än så länge så jag har tagit bort annonsen nu.
 

talthoff

Forumvärd
Det där med moderatorer i forumet har diskuterats förr, knapppen "rapportera" inlägg kom till av just det skälet.

Pryltorget fungerade annorlunda förrut, men det har vi ändrat eftersom problemet med "dumma" annonser är enormt litet mikrosvågsugnen är den första jag ser något om i år.

Sen repeterar jag det som vi sagt förr, det är mycket bättre att ni mejlar redaktionen@utsidan.se när folk beter sig olämpligt/dumt eller ex. lägger in dumma annonser så tar vi hand om problemet.

Tycker inte att allt behöver diskuteras, en mikrovågsugnsannons skall bort. En inlägg med reklam skall bort. Diskussioner kring sånt är helt onödigt.

Sen kan vi iofs diskutera hur sajten skall utvecklas och vad som är tillåtet. Men inte enskilda medlemmars misstag eller övertramp.

-Thomas
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...