Gissa position Stockholms län

Svårt utan ledtrådar

Antar att det är en yta som kalhuggits inför exploatering. Detta intill en mindre asfalterad väg förmodligen 70-sträcka. En mast med radiolänkantenn. Skulle kunna vara på många ställen.

Nära Arlanda?

Thure
 
Inte Uppland

Men du imponerar Dag, det finns fler master än denna som ligger närmare Tungelsta, men inte så många ! Thure: 70-sträcka stämmer, även om våra vänner på två hjul ofta kör betydligt fortare än så.......tyvärr! Ja, det är ett kalhygge, men inte på vanligt sätt !

Junioren
 
Dalarövägen efter rondellen över Nynäsvägen

Man bygger väl ett nytt industriområde om jag minns rätt. Eller har jag fel Junioren?
Men tack för komplimangen junioren. Det är dock en yrkesskada. När andra tittar på flickor tittar jag på master och hustak ;-)
 
Ajaj nära men....

Ni får ännu en chans. Helt åt andra hållet. Alltså inte NO från Tungelsta utan NV ! Fotot är taget precis på gränsen mellan två kommuner !

Hygget avverkades på någon minut för ganska precis ett år sen (10 aug 2011 på eftermiddagen)

Nu klipper ni platsen !

Varken Eniro eller Hitta har flygbilder på hygget

Junioren
 
Mitt

i prick Thure. Hygget ligger precis på gränsen mellan Haninge och Botkyrka vid den beryktade väg 257. Googlar man på Pålamalm och tromb får man lite info att läsa.

Junioren
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Daddy Lägerplats i Stockholms närhet sökes! Stockholm 12
Arne L Stockholms gröna kilar. Agera nu! Stockholm 29

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.