Dum fråga

För ett tag sedan gick det reklam från COMHEM på TVn och deras TIVO paket, i reklamen visades det några snuttar från när en kille paddlade in i en grotta! Någon som vet var detta är?
Jag snackade med Comhem men de hänvisade bara till deras marknadsföringsavdelning och människorna där var inte särskilt intresserade av att hjälpa mig, med andra ord de har inte svarat på mina frågor!
 
Finns inga dumma frågor.

Det ser ut att vara inne i en översvämmad gruvgång, det finns massvis med dylika överallt var människor har brutit berget. Det kan vara i vilket hål som helst.
Nere i Tjeckien finns det underjordiska sjöar i kalkstensgrottorna, bäst att ha någon som hittar ut med sig på dylika irrfärder under jord.
go tur
 
Menar du någon sjö utanför malmberget? eller?
Den första bilden där han paddlar ser ut att vara i ett nedlagt och numer vattenfyllt dagbrott, alltså inte en sjö i ordets rätta bemärkelse. "Grottan" ser absolut ut som en gammal gruvgång. Det finns som sagt liknande platser runt Malmberget, och som du ser av de andras inlägg, även på flera andra ställen.

Kontakta ComHems marknadsföringsavdelning igen och fråga vilken reklambyrå de anlitat för att göra filmen. Av dem kan du kanske få svar. Skulle inte tro att de på marknadsföringsavdelningen vet var det är inspelat.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.