148 dagar i havskajak

Jag skulle vilja köpa denna bok, skriven av Jim Danielsson, men den verkar svår att hitta. Slut och slut på förlaget är vad som kommer fram när jag letar. Nån som vet var jag kan hitta den, eller som rent av har en att sälja?

/Måns
 
Jim Danielssons bok köper du på "bokbörsen.se" Begagnade böcker till hyfsade priser. Jag har hittat många böcker som varit slutsålda på förlaget där. Danielsson är en fascinerande peson som fortfarande är aktiv trots sin aktningsvärda ålder Jag har följt honom i många år . Från soffan då naturligtvis.
 
I lager eller inte på Svima

är frågan.

Det som står på hemsidan verkar stämma dåligt. Tydligen har de inte fått till uppdaterat saldo när de bytte affärssystem. Föreslår att du mailar dem och frågar innan butiksbesök. Jag fick inte tag i det jag ville köpa för en vecka sedan. Snopet när man kollat hemsidan innan.

Thure
 
är frågan.

Det som står på hemsidan verkar stämma dåligt. Tydligen har de inte fått till uppdaterat saldo när de bytte affärssystem. Föreslår att du mailar dem och frågar innan butiksbesök. Jag fick inte tag i det jag ville köpa för en vecka sedan. Snopet när man kollat hemsidan innan.

Thure

Nu har jag inte handlat på Svima på ett par år men att saldo på Internet inte stämmer med verkligheten tycker jag är rätt vanligt på butiker dit jag har cykelavstånd som Clas Ohlson, Netonnet, Kjell & company och kanske någon fler som jag inte kommer på just nu. Att åka hem tomhänt när man vill handla är inte roligt.

Än värre var det när Addnature var nyöppnat och jag hade en lång lista med mig på det jag tänkte köpa och dom kanske hade kanske 20-30 % av det jag tänkt köpa och då spenderade jag en hel dag + sådär 250-300 kronor i resekostnader för att åka till Stockholm

Till trådskaparen: Jag skulle prova med en annons i stället för ett inlägg även om jag inte fått ett enda svar på min senaste annons, men det var kanske inte så oväntat när man som jag nu söker böcker som är äldre än 100 år.

Rätt så många av mina gamla STF årsböcker har jag ”hittat” på ickekommersiella loppisar som Röda Korset, läkarmissionen, stadsmissionen. Däremot har jag inte sett en enda STF bok på Myrorna där jag bor på flera år.

”Hittade” en inbunden STF årsbok från 1924 för 10 kronor för några dagar sedan, så nu kan jag lämna in min häftade STF årsbok från samma årtal när jag besöker denna loppis nästa gång.


Min bok som trådskaparen frågar efter har jag köpt på någon loppis för det står ett namn längst fram i boken, och min ”Kusten är klar” av Bengt Larsson har jag betalat 10 kronor för (prislappen sitter kvar).

Per
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Siqqe Kalmar - Hasslö på 4 dagar. Rimligt? Paddling allmänt 7
Lasse Be Paddla några dagar i Finland Paddling allmänt 5
Hamplan Sökes: turförslag kayak, 3-4 dagar Paddling allmänt 2
larsn1 Kanadensare 3-6 dagar rundtur Paddling allmänt 14
Lumberjack92 Söker turförslag, Kanadensare runt Göteborg ca 4 dagar Paddling allmänt 2
Stadsbon Nybörjare, paddla 4 dagar i södra Skåne Paddling allmänt 1
TheLion Kanot 3 dagar västkusten? Paddling allmänt 3
puckelsnook Tips på bra kajaktur 3-4 dagar - fiske & fjäll? Paddling allmänt 0
yogafreak 4 dagar i norrtälje skärgård.. förslag på tur? Paddling allmänt 5
alstersjo Mat för 3 dagar Paddling allmänt 13
Schneeberger Tre dagar i Tyrislöt Paddling allmänt 1
Nichell Öland runt på 7 dagar. Paddling allmänt 2
cjfriman Havskajak med utrymme för att arbeta med benen Paddling allmänt 5
WästyKajaky Expedition/ Långfärdspaddling Norge-Sverige.... Paddling allmänt 2
Blixten10 Havskajak med fotplatta? Paddling allmänt 12
Skafto_nordstrommarna Val av havskajak för paddling vid västkusten Paddling allmänt 17
GAVIAARCTICA Skäligt pris för en havskajak Artisan millennium 2000? Paddling allmänt 8
fredolund Tre dagars havskajak Paddling allmänt 6
Madmoustache Havskajak köptips Paddling allmänt 0
CamillaiSkåne tips vid val av havskajak - är själv kort & lätt Paddling allmänt 19
enlitendelfin Höj- och sänkbar sits till havskajak Paddling allmänt 1
Vaxholmarn Havskajak vs. Surfski Paddling allmänt 60
Neonz Havskajak köpråd 'lång paddlare' Paddling allmänt 23
Helsing Packa havskajak Paddling allmänt 21
fson Tips på prisvärd havskajak? Paddling allmänt 16
trollstoll Ucpa havskajak i Sormiou Paddling allmänt 4
Erik Barkefors Vad är en havskajak? Paddling allmänt 169
Benken84 Köpa havskajak Paddling allmänt 7
Linda111 Vilken storlek på havskajak? Paddling allmänt 24
Niklaski Funderar på att köpa en havskajak Paddling allmänt 2
Jonlund Havskajak för paddling i fjällen? Paddling allmänt 16
Blaise Rolig havskajak för mindre tjej? Paddling allmänt 16
höjdrädd Paddeltur i Skellefteå (havskajak) Paddling allmänt 7
Calidris Någon som har en havskajak att hyra ut i sommar? Paddling allmänt 5
LR97 Ny havskajak - Råd önskas! Paddling allmänt 30
Gröngöling X-LITE RS havskajak, nybörjar vänlig?? Paddling allmänt 4
OptimusHawK Havskajak i Dalälven Paddling allmänt 2
Alex_S23 Surf med havskajak Paddling allmänt 39
torger Tips på lös sits för snabb havskajak Paddling allmänt 21
Joran Havskajak till 190 cm Paddling allmänt 15
Timo M Havskajak + vingpaddel. Rätt eller fel? Paddling allmänt 24
matsh Havskajak kurser,Örebro Paddling allmänt 1
hassex Rollning av Havskajak Filmtajm Paddling allmänt 0
hassex Havskajak i forssurf filmtajm Paddling allmänt 4
~sweet~ Havskajak Phala coona? Paddling allmänt 0
marie82jonsson Hyra havskajak GBG - tips!?! Paddling allmänt 1
hassex Plastex Havskajak?? Paddling allmänt 8
frarol Bavari havskajak, ngt att satsa på? Paddling allmänt 0
freetime Riktigt snabb havskajak...Vilka fabrikat/modeller ska jag titta på? Paddling allmänt 21
idaljung Explorer havskajak-nybörjar frågor Paddling allmänt 4

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.