Lokalt forum Göteborg

Ja, nu ja, du får la hålla koll på datumen, änna!

Då ett forum till sin natur är asynkront, är det inte inkorrekt att även retroaktivt rätta felaktigheter, för att undvika att läsare som inte undersöker tingens tillstånd vid läsandets tidpunkt snarare än skrivandets får desinformation.

Eller: Tänker la ja ente alls.

;)
 
Göteborgare!

Då mitt sällskap har nyinköpta skor så måste det ut o gås idag! Det är redan mörkt, så vi tänkte oss nåt elljusspår. Finns det belysning i Skatås funderar jag nu??
Eller har ni andra tips på belysta eller någorlunda lättgångna vägar som inte är asfalterade i Göteborg eller dess närhet, som lämpar sig för en kvällspromenad i nya skor?
 
Givetvis!

Jag startade denna tråd med en undran om ett lokalt forum för Göteborg!
Men vi har ju redan ett! Det är ju bara att fortsätta använda den här tråden för lokala diskussioner och frågor!
Den kommer ju upp som "Lokalt forum Göteborg" under "aktiva diskussioner"
Tack Emmma!

//Lasse//

(Ps skaffa pannlampor,så är ni inte beroende av elljusspår)
 
ja vi har ett forum, just vad jag tänkte.
Skatås var ju bra. Nästa gång kanske det blir en tur i änggårdsbergen, utan belysning. Jag gillar inte pannlampa. ;)
 
Delsjön

Har skrivt ett inlägg i Paddlings-delen men då min frågar även rör icke-paddlare testar jag den här också.
Blir lite av en semi-dubbelpost.

Jag hade tänkt hyra kanadensare och paddla runt lite i Delsjöarna. Finns det några smultronställen utefter stränderna som ni kan rekomendera? Kan även tänka mig en kortare vandring bort från sjön.

/Jakob
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Cermait Naturreservatsdiskussion Göteborg Andra regioner 6
kajakkarin Föräldralediga i Göteborg! Andra regioner 0
Nicke Nyfiken Göteborg Andra regioner 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...