Vad gör jag här ???

Jag skrev och hängde ganska mycket på utsidan innan jaktforumen tog de mesta av min datatid...men har hittat tillbaka igen....ser att jag plockar upp ganska många trådar från några år tillbaka...

Men ganska många intressanta frågor och svar och kanske inte lika mycke messersmittar som på dom riktade forumen.

Förmodligen lättare för en nying att få nyanserade svar här som det är på specforum...

/Peter
 
Ett av dataålderns största problem är ju att man inte behöver stå för sina åsikter eller att det är lättare att argumentera om man slipper titta någon i ansiktet samtidigt. Jag hoppas du har rätt eftersom folk här inte är intresserade av bara en sak även om det finns undantag.

Håll dig ifrån varg, alpinism och frågor om vikt så ska det säkert gå bra ;)
 
Ett av dataålderns största problem är ju att man inte behöver stå för sina åsikter eller att det är lättare att argumentera om man slipper titta någon i ansiktet samtidigt. Jag hoppas du har rätt eftersom folk här inte är intresserade av bara en sak även om det finns undantag.

Håll dig ifrån varg, alpinism och frågor om vikt så ska det säkert gå bra ;)

Det finns inga ämnen där inte någon av dessa tre ämnen är relevanta!
 
Mycket vanföreställningar och förutfattade meningar enligt klager...
Det finns åtskilliga ämnen att diskutera.

Att tro att det inte finns ämnen att diskutera tyder på en enorm inskränkthet,okunskap.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Stordrulen Bli en del av gemenskapen och gör samhällsnytta. Jakt 21
frarol jag och mina snöskor Jakt 0
jonken Jag och mina älgar !! Jakt 57

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...