Utlånas på prylmarknaden?

Uthyres kan kanske funka.

Skulle man kanske kunna tänka sig att utnyttja "Uthyres"-kategorin? "Uthyres" och "Önskas hyra" täcker ju båda hållen.
Om man sätter hyrpriset till 0:- så blir det ett lån.
Och är man orolig för ev oreglerade skador i slutänden så finns ju alltid möjligheten att lägga en pantsumma som täcker ev skador och som lämnas tillbaka vid "slutbesiktning ua".
Handlar det om en person som t ex vill testa en viss tältmodell eftersom han/hon står i valet och kvalet mellan två modeller så lär ju han/hon ha en slant sparad för inköpet.


Gut Pfad!

Ola.
 
eller kanske bara en kategori i forumet, som heter låna/prova/klämma-känna
där man bara kan starta en tråd, med namnet på det man vill låna/testa?

vet inte om jag vill/orkar lägga ut annonser med mina prylar, och jag brukar inte läsa önskas hyra annonserna heller... men forumet läser man ju iaf...
 
Poängen mad Pajoons inlägg (#40) var ju att det skulle vara automatiskt och att man då man får mailet om att nån efterlyser just det man själv har väljer att svara eller inte svara. Ett sånt system skulle jag ansluta mig till.
 
kanske något som skulle kunna kopplas till funktionen "utrustningslista" som redan finns?
har sett att man kan lägga till objekt på recensionsbanken till sin "utrustningslista"... tänkte prova men upptäckte att det inte funkar för oss vanliga medlemmar... visserligen kan man nu se vilka som har en pryl i sin utr. lista, men...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.