Skön snowboard film?

Tjinixen,

har folk någon skön snowboard film att rekommendera? De mesta filmer som finns verkar innehålla väldigt mycket skidor. Skulle gärna vilja ha en med så gott som enbart snowboard. Sökte runt här i forumen men hittade inget så tips mottages väldigt gärna.

snart kommer snön....
/Kalle
 
Det finns ju hur mycket som helst... det beror väl på lite grand vad för sorts åkning man gillar, men prova någon av de här:
Afterbang, Lame, Afterlame, Pop, Optigrab (TB10), Notice to Appear (TB11), Commited, Chulksmack, Dope shit, Dropstitch, The Shaun White Album, Bamm, Positron, Lost in transition, Transcendence, Back in Black, General Population.... etc etc.

/P
 
Uttryckte mig inte väl så där bra... Tänkte jag skulle ta och köpa en och ville veta vad folk rekommenderar. Det var ju en rätt lång lista där, tänker nog inte springa iväg och köpa alla de där:) Gärna en med en del blandning i, skogsåkning, freeride etc, kanske inte för mycket hopp, iaf inte enbart.
 
TB-rullarna

TB-rullarna brukar vara varierade och innehålla både extreme, puder och annat. Däremot så är det nog svårt att hitta nån film idag som inte innehåller mycket hopp. Det gör nog alla....

TB-rullarna rekomenderas, de håller jämn kvalitutta och är ganska varierade.

STalle
 
Ja, pratar vi riktiga snowboardfilmer så slår Lines, Thats it thats all och deeper det mesta! :)

Tjinixen,

har folk någon skön snowboard film att rekommendera? De mesta filmer som finns verkar innehålla väldigt mycket skidor. Skulle gärna vilja ha en med så gott som enbart snowboard. Sökte runt här i forumen men hittade inget så tips mottages väldigt gärna.

snart kommer snön....
/Kalle
 
Tjinixen,

har folk någon skön snowboard film att rekommendera? De mesta filmer som finns verkar innehålla väldigt mycket skidor. Skulle gärna vilja ha en med så gott som enbart snowboard. Sökte runt här i forumen men hittade inget så tips mottages väldigt gärna.

snart kommer snön....
/Kalle

Om du inte har sett "Board with the world" med Craig Kelly så kan jag varmt rekommendera denna! Kanonfilm om man själv får säga...;)

http://www.youtube.com/watch?v=s5TuVG5Ny7Y


/Micke
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...