Visste du att den ultimata ryggsäcken för multipitch trad bara kostar 199kr?

Ancient news, bra för sportklättring... Dessutom finns Kiwi påsar som repsäck till hängande stand (bild nedan). Kiwi erbjuder gratis utbyte till dem också, slit ut dem hur du vill och få nya!


De finns där, men de säljer dem inte där... Du uppmanar väll inte till stöld???

Som sagt de finns där. Men ibland kanske man har ett större rack och då behöver man en sådan här:
 

Bilagor

  • kundvagn.jpg
    kundvagn.jpg
    40.9 KB · Visningar: 700
Det finns att köpa såna där kundkorgar, men minns inte var jag sett dem. Jag har i alla fall bekanta som har en sån med nån text på där det står nåt med "My"... för att just visa att den inte är stulen utan köpt.

Ah, hittade: Jula
http://www.jula.se/forvaringskorg-661027

Sen tror jag att ibland så byter butikerna ut sina gamla och slitna och då kan man nog få eller få köpa billigt om man har bra kontakt med handlaren.
 
Va inne på Stadium i ett annat ärende och praktiskt taget snubbla över den. Köpte en tråk-beige mest för att smuts inte ska synas så snabbt. Behövde verkligen inte en till ryggsäck. Har ett par som duger gott för syftet egentligen;) Men för 149kr (medlemspris) så tynger det inte samvetet direkt! Den kommer nog tjäna som "gå till jobbet rygga" med.
 
Blå på rea för 99 kr på stadium kungsgatan göteborg för ett par veckor sedan. Känns riktigt trevlig, sitter bra. Nissedalsföraren passar perfekt i sidofickorna.Tänkte komplettera med en liten anorektisk bröstrem. Kanske även en liten fjösig midjerem. Klart o betalt.
 
Va inne på Stadium i ett annat ärende och praktiskt taget snubbla över den. Köpte en tråk-beige mest för att smuts inte ska synas så snabbt. Behövde verkligen inte en till ryggsäck. Har ett par som duger gott för syftet egentligen;) Men för 149kr (medlemspris) så tynger det inte samvetet direkt! Den kommer nog tjäna som "gå till jobbet rygga" med.

Me 2.
Skall ha den till allmännytta dvs. badkläder och dagsturer på sommaren. Blir en ersättare för min salomon (14l) rygga som jag supit bort nånstans.
 
Tänkte komplettera med en liten anorektisk bröstrem. Kanske även en liten fjösig midjerem. Klart o betalt.
Det som blir över av axelremmarna räcker för ett enkelt bälte. Jag skar av de där sydda ändorna på remmarna och satte på ett "bälteslås" från en pensionerad säck. Jag har ju inte klättrat med den ännu men det kändes bra vid prövning hemma.
 
Ja...
Man behöver ingen ryggsäck med rätt planering. Gör sakerna i rätt ordning bara.
 

Bilagor

  • fika först.jpg
    fika först.jpg
    29.4 KB · Visningar: 505
Jag shoppade ryggsäcken i Linköping igår. Den är uppmärkt (både i affären och på hemsidan) som 199:- men 149:- för medlemmar. Dock har de något medlemsblad för mars som innebär att den kostar 99:- just nu sa tjejen i kassan. Jag köpte den beige men väljer att kalla den för guldfärgad ;)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Ix Ultimata klätterbyxor Klättring allmänt 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.