Nån som vill klättra?

hej monika hade också tänk börja klättra igen.klättrade inomhus men det var för typ 7år sen så jag är ganska ringrostig hade tänk börja när jag får lön måste köpa skor och sele och träningskort går på ett par tusen men om du vill hänga med så bara skriv tillbaka så fixa vi ihop något
 
Hej

Jag har själva gått en introkurs i inomhusklättring en gång i tiden och är väl lite halvsugen på att klättra själva. Men jag skulle nog behöva gå en till intro kurs eller något motsvarande känner jag så jag är väl inte aktuell som partner men jag tänkte passa på att fråga dig och andra som hakar på denna tråd var det finns bra klätterväggar i Malmö, om man behöver gå med i nån klubb, gå nån kurs eller så för att klättra på dessa... ifall ni vet
 
Henke,
du behöver inte köpa någon utrustning, allt går att låna inkl.skor. Man kan köpa dagskort om man inte vill lägga massor på årskort.
jag vill klättra så där 2-3 ggr i veckan..
Hör av dig så träffas vi där
m.bauden@hotmail.com
kram
 
Hej,

Jag vill gärna hitta någon att klättra med, jag kommer ifrån Nya Zeeland and ska bo i Sverige i ett half år typ. Jag har klättrat en hel del tidigare och vill gärna börja träna lite oftare.

Hör gärna av er om ni är intresserade!

Ben
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.