Surfkurs i Möle kanske?

Jag funderar på att ta en roadtrip ner till Skåne och tänkte attjg kanske kunde för skojs skull ta en liten kurs i vågsurfing nere i Mölle.
Är det någon som vet om det är möjligt och har förslag på vart jag ska vända mig? Tänkte åka ner v 29.
Även tips om dykning och klättring uppskattas!

Skulle bli super glad för tips!

/Stina
 
Jag funderar på att ta en roadtrip ner till Skåne och tänkte attjg kanske kunde för skojs skull ta en liten kurs i vågsurfing nere i Mölle.
Är det någon som vet om det är möjligt och har förslag på vart jag ska vända mig? Tänkte åka ner v 29.
Även tips om dykning och klättring uppskattas!

Skulle bli super glad för tips!
 
kajaksurfing!

Prova på och lär dig grunderna i kajaksurfing! Att surfa på vågor är en häftig känsla, och gör du det med kajak behövs inte så stora vågor för en snabb och rolig åktur in mot stranden - och en riktig adrenalinkick! Vi börjar med att gå igenom säkerhets och räddningstekniker samt grundläggande paddlingsteknik. Sedan ger vi oss ut för att testa vågorna! Välj om du vill surfa i en havs- eller forskajak. När vi behöver en paus, samlas vi för fika på stranden. För att surfa behövs vågor, så kursen hålls när det blåser och på lämpligt ställe beroende på vindriktningen. Kursen passar både för den som redan paddlat lite kajak i hav eller fors eller för nybörjaren som inte är rädd för en utmaning och trivs i vattnet!

Läs mer i vår faktaruta eller påwww.ramsilwal.com eller köp direkt så levererar vi värdebevis och produktblad i vacker presentförpacking direkt hem i brevlådan inom 3 dagar. Instruktioner för tidsbokning får du i orderbekräftelsemailet och i presentförpackningen.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.