Kylskåpsmannen

Kiruna

Jag träffa Oliver på loussa i Kiruna..Vi hade en häftig dag med klättring och grottkrypning.

Han är en seriös äventyrare som vi säkert kommer få höra mer om... Han har 38 kommuner kvar att bära kylskåpet igenom

Undrar hur många Svenskar det är som har varit i våra samtliga 289 kommuner??
 
Re: Tvättmaskiner då?

sachsaren; sa:
Jaha, kylskåpsmannen. Vad säger man om det. Behöver han undsättning av vite riddaren?? Är han tysk? Jaaa, tydligen. Fast...vänta lite...jaha, jaså: tysk-amerikan. Hmmm, jag tänkte väl det. ;)

Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
Han är uppvuxen i Skottland med sin Judiska mamma, var ifrån ni fått det att han skulle vara tysk - amerikan det vet jag inte men det är falska uppgifter.

läset i mars månads upplaga av nollsextre att han är jämtlands stålmannen...sug på den!

http://www.dreamexperience.com
 
Re: Re: Tvättmaskiner då?

Nikkita; sa:
Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
Han är uppvuxen i Skottland med sin Judiska mamma, var ifrån ni fått det att han skulle vara tysk - amerikan det vet jag inte men det är falska uppgifter.

läset i mars månads upplaga av nollsextre att han är jämtlands stålmannen...sug på den!

http://www.dreamexperience.com
Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?

Georg, kommentera och dementera!

/Håkan
 
Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?

Håkan K; sa:
Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?

Georg, kommentera och dementera!

/Håkan

lugn Håkan, George har hittat Frazze och sitter med den samme i en bungalow på Jamaica och dricker Rom-drinkar..
 
Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?

Håkan K; sa:
Nikkita; sa:
Vill bara upplysa er om att Kylskåpsmannen absolut inte är tysk, har aldrig varit och kommer aldrig att bli det! däremot är Georg Müller så tysk som man bara kan bli!
Han är uppvuxen i Skottland med sin Judiska mamma, var ifrån ni fått det att han skulle vara tysk - amerikan det vet jag inte men det är falska uppgifter.

läset i mars månads upplaga av nollsextre att han är jämtlands stålmannen...sug på den!

http://www.dreamexperience.com
Va!!! Är Georg a k a "Saxaren", a k a "Den Vite Riddaren" int tüsk?

Georg, kommentera och dementera!

/Håkan

Hallå, vem ropar på Riddaren? Vad ska jag kommentera eller dementera, Håkke? Jag vet inget om K-mannen och hans familjeförhållanden resp. etnisk tillhörighet.

Men hurså tycker du jag ska dementera något? Det finns väl ingen som nekar att jag är tysk resp. sachsare. ;) Du försöker nog lura en stackars utlänning med Annas förmenta syftningsfel. Han är... syftar ju helt klart på K-mannen och inte på mig. Välkommen till min svenskkurs! Idag börjar vårterminen, om du skyndar dig kan du hinna med dagens kvällskurs. ;) Det är ju inte så långt från B. till G., eller? Du skulle kunna låna ett plan. *fniss*

/Jojje aka Uppkäftige Mjölnaren
 
Re: Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?

sachsaren; sa:
Du försöker nog lura en stackars utlänning med Annas förmenta syftningsfel.
Japp! :)
sachsaren; sa:
Välkommen till min svenskkurs! Idag börjar vårterminen, om du skyndar dig kan du hinna med dagens kvällskurs. ;)
Det skulle kunna vara rätt kul att sitta med på nån föreläsning (på allvar, bara för att få en föreställning om hur man bär sig åt att lära sig svenska).
sachsaren; sa:
Det är ju inte så långt från B. till G., eller?
Jag vet att det är inte är långt från A till B, men från B till G? Ingen aning, knappa 40 mil? Med bil?
sachsaren; sa:
Du skulle kunna låna ett plan. *fniss*
Mmmm, firmaplanet var utlånat...

/Håkan
 
Re: Re: Re: Re: Re: Tvättmaskiner då?

Håkan K; sa:
Det skulle kunna vara rätt kul att sitta med på nån föreläsning (på allvar, bara för att få en föreställning om hur man bär sig åt att lära sig svenska).

Nej usch! Svenska är toksvårt. Vi har en massa konstiga saker som partikelverb, betydelsebärande ordaccent (eller vad det kan tänkas heta), y-ljud och annat som bara rör till det!

Tur att man har svenska som modersmål - annars skulle jag aldrig kunna lära mig det.

[Slutkapat]
 
Nu får ni ju ta och ge er. har ni inget mer vetttigare att disskutera så lägg ner!!! men georg är ju tysk så man får väl ha lite överssende förstår jag. de enda ni tyskar kan är ju att förstöra....nu även ett forum...skandal!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.