Bassängträning

Hej jag söker efter bassängträning av någon form, för nybörjare... eller om de finns privat lektioner någonstans ?

Jag bor i Linköping men kan tänka mig att åka en liten bit om de inte finns något i närheten.. jag har sett att det finns i Sthlm, det är på gränsen till långt... ca 20 mil..

Eller om det är någon som har så man kan åka en hel helg o köra lite bassängträning och kanske kombinera det med lite höstpaddling..

Allt av intresse för att vara fit for fight i vår !!!!

/Jonas
 
Hej jag söker efter bassängträning av någon form, för nybörjare... eller om de finns privat lektioner någonstans ?

Jag bor i Linköping men kan tänka mig att åka en liten bit om de inte finns något i närheten.. jag har sett att det finns i Sthlm, det är på gränsen till långt... ca 20 mil..

Eller om det är någon som har så man kan åka en hel helg o köra lite bassängträning och kanske kombinera det med lite höstpaddling..

Allt av intresse för att vara fit for fight i vår !!!!

/Jonas

Hejsan!
Här i Tranås brukar Petruskajak ordna bassängträning med Björn Thomasson någon gång under april. Jag utgår från att det blir likadant kommande vår. Hör med Petrus.
Är du sugen på höstpaddlingssällskap här i Sommen så säg bara till. Förnärvarande kan jag paddla hur mycket som helst. Jag verkligen gått ner mig i det här träsket :)
(Jag räknar med frukost på Svalberget imorgon förmiddag!)

/mvh David
 
Linköpings kanotklubb

Hej,

Linköpings kantotklubb ordnar vanligtvis bassängträning i Ljungsbro, jag var med och instruerade förra året och det blir kanske så i år igen.

Om du kan tänka dig att bada utomhus i vinter, så kan jag kanske ge privatlektioner efter jul och fram mot vårkanten.

Vill du hänga på klubbens aktiviteter och bassängträningar ta kontakt med någon av långfärdssektionens kontaktpersoner:

http://likk.blomkruka.com

mvh
Niklas
 
Tjena

Jag har redan mailat till Lars och frågat om deras bassängträning... väntar på svar där i från... privatlektioner i vår låter helt okej... alltid redo att bada... oavsett temperaturer...
 
Bassängträning i sthlm

Undrar om någon vet något om bassängträning för kajak i sthlm? Vill öva teknik och ekimåsväng.
Tack!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...