Hej!
Jag har en nyligen införskaffad Vega som ligger i Piteå-trakten. Den är fullt utrustad och mycket välhållen med modern och riklig utrustning anpassad för kust/havssegling. Den behöver under sommaren 2015 seglas ner längs kusten, mot Stockholm.

Förslag: om du med hjälp av familj eller kamrater kan/vill segla henne där uppifrån hela eller delar av sträckan så står båten till ert förfogande helt gratis.

Förutsättningar: du/ni har seglarvana, ni är villiga att skriva på ett enkelt förtroendeavtal (likt ett hyresavtal) och seglar båten en överrenskommen sträcka. Du/ni sörjer för driftskostnader och mat.

Kontakta mig här eller via skaeggets@gmail.com

Vänligen,
Andreas
 
Senast ändrad:
Generöst erbjudande! Även om jag själv inte kan nappa så underlättar det nog om du skriver var båten ligger. Norrlandskusten är lång...

Edit: För att bidra med något positivt: Den är fin också! När någon har nappat bidrar jag gärna med tips på fina platser, jag har seglat upp och ner några gånger.

//A
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Heffa Någon som vill haka på min dröm? Segelsporter 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...