Kollektiv nära Östersund?

Hej alla jamtar!

Jag funderar starkt på att flytta till Jämtland. Närheten till fjäll, skog och storsjö lockar. Och ordenliga vintrar med mycket snö :)

Jag undrar om nån har ett tips på ett trevligt kollektiv som har ett skrymsle ledigt. Det ultimata vore att bo lite lantligt på cykelavstånd från Östersund, men allt är av intresse.

Är jättetacksam för alla tips :)

Theres
 
Hej alla jamtar!

Jag funderar starkt på att flytta till Jämtland. Närheten till fjäll, skog och storsjö lockar. Och ordenliga vintrar med mycket snö :)

Jag undrar om nån har ett tips på ett trevligt kollektiv som har ett skrymsle ledigt. Det ultimata vore att bo lite lantligt på cykelavstånd från Östersund, men allt är av intresse.

Är jättetacksam för alla tips :)

Theres



hej, jag tycker absolut att du ska flytta till jämtland om det är snö,fjäll osv du söker, här finns verkligen allt, helt underbart. har själv bott här i 2,5 år. vill också bo i kollektiv så som du beskriver, så om du hör något får du gärna höra av dig, kan t om tänka mig att starta ett eget kollektiv..//A
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...