Beställa Tarptent, intresserad?

Svar från U.S.

Jaha, så här sa snubben på Tarptent:

Om vi beställer 4-6 "tält", så ger han 10% rabatt. Dessutom trodde han vi skulle spara en hacka på frakten, om vi samfraktade. Det gick inte att skicka flera olika paket. Däremot lät det inte omöjligt att vi kan betala separat, jag skulle maila honom med detaljerna. Lagerstatus på tälten ser ut som följer:

Rainshadow inkommer om 2v
Squall2 om 1v
Rainbow kan ta upp till 6v

Detta naturligtvis oavsett om vi beställer en och en eller tillsammans

Så, jag mailar honom ikväll och diskuterar betalning mer ingående. Nu ska jag spela brännboll, hör av er.
 
Re: Svar från U.S.

Strykarräven; sa:
Jaha, så här sa snubben på Tarptent:

Om vi beställer 4-6 "tält", så ger han 10% rabatt. Dessutom trodde han vi skulle spara en hacka på frakten, om vi samfraktade. Det gick inte att skicka flera olika paket. Däremot lät det inte omöjligt att vi kan betala separat, jag skulle maila honom med detaljerna. Lagerstatus på tälten ser ut som följer:

Rainshadow inkommer om 2v
Squall2 om 1v
Rainbow kan ta upp till 6v

Detta naturligtvis oavsett om vi beställer en och en eller tillsammans

Så, jag mailar honom ikväll och diskuterar betalning mer ingående. Nu ska jag spela brännboll, hör av er.

Hur är det med Contrail?

Jörgen
 
Re: Svar från U.S.

Strykarräven; sa:
Jaha, så här sa snubben på Tarptent:

Om vi beställer 4-6 "tält", så ger han 10% rabatt. Dessutom trodde han vi skulle spara en hacka på frakten, om vi samfraktade. Det gick inte att skicka flera olika paket. Däremot lät det inte omöjligt att vi kan betala separat, jag skulle maila honom med detaljerna. Lagerstatus på tälten ser ut som följer:

Rainshadow inkommer om 2v
Squall2 om 1v
Rainbow kan ta upp till 6v

Detta naturligtvis oavsett om vi beställer en och en eller tillsammans

Så, jag mailar honom ikväll och diskuterar betalning mer ingående. Nu ska jag spela brännboll, hör av er.

Hei,

Søta bror i Norge her. Jeg er fortsatt gjerne med på denne 'dealen'.

Hilsen
Stephen Løken
http://www.langsnorge.no
 
Jepp, här är svaret från Tarptent. Det ser ut som att vi får samfrakta till någon här i Sverige (inte nödvändigtvis lilla mig, om ni tycker jag bor för "ocentralt"). Så, är ni på, ska vi bestämma vem som tar emot tälten?

-----

Hi Anders,

The best way to do that is to have your friends all reference your name/group order in the comments field on the order form when they order separately. Then, in your order, you need to request that your friends--it would help if you can include their names and/or order numbers--orders be shipped with yours to the address you specify. That way we can match up the orders correctly and not miss someone.

Thanks.

Henry Shires
Tarptent
 
Hei Anders,

Jeg er med på dette. Regner med at det blir sendt til Sverige, og så kan vi ordne forsendelse enten til min venn i Svergie eller evt. til meg til Norge.

Det er kanskje lurt at du skriver en 'oppskrift' på hvordan du ønsker vi skal skrive ordren (referanse + adressen han skal 'shippe' til?)

Dette kan bli veldig bra. Jeg håper vi får sendt en ordre nokså raskt.

God helg!

Hilsen
Stephen Løken
http://www.langsnorge.no
 
stephen_loken; sa:
Det er kanskje lurt at du skriver en 'oppskrift' på hvordan du ønsker vi skal skrive ordren (referanse + adressen han skal 'shippe' til?)
Yes, jag väntar bara på att tillräckligt många ska visa intresse, så det är lönt att dra ihop beställningen.

/A.
 
Hei Anders,

Og takk for svar. Jeg fant ut at jeg ikke har tid til å vente på denne felles bestillingen, og bestilte derfor teltet rett fra Henry's hemside ikveld.

Først ringte jeg Backcountrygear, og de sa at de ikke hadde Rainbow inne, og at det raskeste ville være å bestille rett fra Henry. Henry regner med at han er ferdig med en Rainbow ca. slutten av Juli. Jeg vet ikke hva slags status de har på de andre teltene i din potensielle bestilling.

Jeg håper deres bestilling fungerer bra, og ønsker dere alle en god sommer med mange fine turer!

Hilsen Stephen
http://www.langsnorge.no
 
Strykarräven; sa:
Yes, jag väntar bara på att tillräckligt många ska visa intresse, så det är lönt att dra ihop beställningen.

Jag är fortsatt intresserad, men för mig är det viktigt att att jag har grejerna i slutet av juli. Annars kan jag lika gärna beställa själv eller vänta till nästa år.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.