Beställa Tarptent, intresserad?

Jörgen Fjaderlatt.se; sa:
Det kanske är så att om vi inte får någon mängdrabatt har vi inte särskilt mycket att vinna på en sambeställning; det blir mest logistiska och likviditetsmässiga problem. Eller?

Jörgen
Ja. Så, då kör vi fem separata paket över atlanten och genom tullen?
 
Måste bara lägga mig i:

Det verkar vara väldigt få företag i USA som förstår vad grupprabatt betyder, jag har mejlat de flesta och de bara skriver och skriver och återkom gärna när du vill beställa blabla.

Ett grundkrav tycker jag är en viss rabatt samt att man kan betala separat, så att den samordnande slipper ligga ute alt. handskas med allas pengar, vilket kan bli väldigt otrevligt.

// Jocke
 
Visst att företaget får sälja många varor på det sättet men jag blev faktiskt lite förvånad att någon ville ge bra rabatt samtidigt som de inte fick skicka alla varor till en adress med en fakturering osv. Det känns som att det vore ett grundkrav för att få rabatt.

Men om ni ska beställa från usa är ju delad frakt inte fel, rätt dyr frakt procentuellt sett om man beställer ensam. Men det är klart, måste man sedan skicka vidare alla varor inom sverige tappar man en stor del av vinsten där.
 
Jag hoppar tyvärr av, det verkar som om det finns andra saker att lägga pengar på i sommar, EuroDisney bl a... Ser fram emot det... Kanske skulle köpa ett popuptält istället för att smälta in i miljön där...
 

avslutad210712

Gäst
Joakim Ambrosson; sa:
Då är jag en jäkligt bra dealer då ;) Leverans sker iof till en adress, men betalning sker separat och fina rabatter :)

// Jocke

Japp det är väldigt bra förhandlat :)

Har faktiskt aldrig varit med om att man får (bra) rabatt på något annat än en sammanhållen order.
 
Hei!

Jeg hørte om denne bestillingen av en Svensk kamerat.

Ønsker å være med på bestillingen hvis det ikke er for sent. Jeg vurderer å bruke dette teltet på en 8-9 måneders lang tur. Jeg ønsker følgende:

- Rainbow med ekstra Tyvek Groundsheet og Silicone sealer

Slik jeg har forstått tråden kan jeg selv foreta betaling via nettet? Skal jeg oppgi noe spesiell informasjon for at Henry skal forstå at dette er en del av samleordren?

Dette er et bra initiativ! Håper jeg rekker å være med på det :)

Hilsen Stephen Løken
http://www.langsnorge.no
 
avslutad210712; sa:
Joakim Ambrosson; sa:
Då är jag en jäkligt bra dealer då ;) Leverans sker iof till en adress, men betalning sker separat och fina rabatter :)

// Jocke

Japp det är väldigt bra förhandlat :)

Har faktiskt aldrig varit med om att man får (bra) rabatt på något annat än en sammanhållen order.
Jag gör såhär:
Ringer imorgon till Tarptent.com, och om vi inte kan få mängdrabatt och samtidigt dela upp betalningen, så får vi skippa planen. Återkommer förstås med resultatet. Om vi inte kan lägga en order tillsammans men betala separat, så får var och en sköta sin beställning.

/A.
 
Ja, givetvis fick jag en rätt viktig deadline till idag, så jag ringer dem imorgon. Men, jag har fortf inte fått svar på något av mina två mail, vilket jag tycker är rätt dålig stil.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...