Beställa Tarptent, intresserad?

Preliminär lista

Jaha, får ihop detta:

Phant Ton - Double Rainbow med golv och extra linor
Martin N - Rainshadow2 m 2 frontstänger och golv
Jörgen J - Contrail
Alven - Contrail?
Moi - Squall 2 m två frontstänger (eller bara en?)

Kom igen nu, blir vi inte fler?


Första...andra...
 
Re: Preliminär lista

Strykarräven; sa:
Jaha, får ihop detta:

Phant Ton - Double Rainbow med golv och extra linor
Martin N - Rainshadow2 m 2 frontstänger och golv
Jörgen J - Contrail
Alven - Contrail?
Moi - Squall 2 m två frontstänger (eller bara en?)

Kom igen nu, blir vi inte fler?


Första...andra...

Bra spridning annars. Borgar för många intressanta recensioner till hösten...

Jörgen
 
Re: Preliminär lista

Strykarräven; sa:
Jaha, får ihop detta:
Phant Ton - Double Rainbow med golv och extra linor

Nej nej, Inga extra linor till mig!

Däremot vill jag ha ett Double rainbow ($250) med golv och extra LINER ($30), dvs löstagbar innertak/vägg.
 
Re: Re: Preliminär lista

phanton; sa:
Strykarräven; sa:
Jaha, får ihop detta:
Phant Ton - Double Rainbow med golv och extra linor

Nej nej, Inga extra linor till mig!

Däremot vill jag ha ett Double rainbow ($250) med golv och extra LINER ($30), dvs löstagbar innertak/vägg.
Haha, där ser man hur det går när man misstänker någon för att skriva söder-dialekt, "liner"..., som i "fiskeliner", eller "dra ett par liner på Riche"...

Staffan A: Sluta vara en sån gam! Du ska inte tro du får nåt beg tält av oss. Köp ett eget. Är du med oss eller mot oss?
 
Jag är med och beställer om jag inte är för sent ute. Det är Contrail modellen med golv. Det jag tvekar på är om jag skall köpa till ett extra golv då jag har haft ett tält där det verkligen behövdes. Jag har försökt att ringa dem och kolla om den passar men de har förmodligen inte öppet ännu.
Hur långt tid har jag på mig att få svar från dem innan ni beställer?
 
MicColli; sa:
Hur långt tid har jag på mig att få svar från dem innan ni beställer?
Fortsätt du ringa. Jag tycker vi sätter en deadline på måndag (21/5) morgon, 08:00.
-Alla beställningar jag fått in då, skickar jag.
-De jag inte fått in, missar sin chans.
-De som ångrar sig efter denna tidpunkt, får skylla sig själva.

Men vi måste lösa betalningen på nåt bra sätt. Jag har inte de enorma summor som krävs för att köpa ultralätta och ultradyra nästan-tält till en hel population av "oss som har större plånbok än benmuskler", dvs vill bära lätt och är beredda att betala för det. Hur göra?
 
Strykarräven; sa:
Då dom inte verkar svara på mejl vore det kanoners om "någon" orkade ringa dit och fråga om rabatt iom storbeställningen. Då kunde "man" samtidigt kanske höra efter om det går att dela upp betalningen så att var och en betalar sin del direkt till Tarptent.
 
Re: Re: Preliminär lista

Jörgen Fjaderlatt.se; sa:
Strykarräven; sa:
Jaha, får ihop detta:

Phant Ton - Double Rainbow med golv och extra linor
Martin N - Rainshadow2 m 2 frontstänger och golv
Jörgen J - Contrail
Alven - Contrail?
Moi - Squall 2 m två frontstänger (eller bara en?)

Kom igen nu, blir vi inte fler?


Första...andra...

Bra spridning annars. Borgar för många intressanta recensioner till hösten...

Jörgen


Och det är ett KRAV från oss andra.
 
Jag har planerat att skicka efter ett Tarptent Contrail(med golv) sedan tidigare och hänger gärna på en beställning om det blir någon mängdrabatt. Dessvärre har jag nog inte så mycket att vinna på en sambeställning utan rabatt då tälten kommer till Umeå och sedan måste skickas till mig i Småland

//B.E
 
Det kanske är så att om vi inte får någon mängdrabatt har vi inte särskilt mycket att vinna på en sambeställning; det blir mest logistiska och likviditetsmässiga problem. Eller?

Jörgen
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.