Suunto t6c

Bra, men...

Jag har en T6c och är mycket nöjd med funktionen och tycker den medföljande programvaran också är helt ok. Men är det en gps-kloka du är ute efter så är det nog inte ett förstahandsval - dyr och loggar inte koordinater.

Jag använder bara gps-poden för rullskidor och skidor. Jag gillar footpod och cykeltillbehören bättre.

Tommy
 
Någon här som har erfarenhet av denna klocka ihop med GPS POD ?
http://www.suunto.com/en/products/Training-Packs/Suunto-t6c-GPS-Pack/

Riktigt bra pris på den nu. Men vill ändå höra mig för vad folk tycker som använder den....

/Andreas

Njaa, jag har haft T6 både den första modellen och c-modellen. Tyvärr har båda klockorna börjat krångla efter ca 2 års användning.

GPS-funktionen är ganska basic och dessutom får man ju bära på "pucken". Har nu en Garmin 310 och GPS-funktionen är överlägsen, liksom möjligheterna att programmera olika vyer för olika typer av träning m.m.

Funktionen är bättre tycker jag, men kan inte uttala mig om kvaliteten, kanske håller dessa klockor bara 2 år ;)...

//J
 
Ok, tack för tipsen. Såg att den var nedsatt med 50 % nu men är den ingen höjdare så får det nog ändå bli en Polar el Garmin.

/Andreas
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.