Bokmärken

Jag skulle vilja ha möjlighet att redigera min Bokmärkessida. Som det är nu hamnar mina olika kategorier i den ordning jag skapar dem och bokmärkena under respektive kategori likaså.
Jag skulle vilja ha möjlighet att flytta om såväl bokmärken som kategorier.
Jag har rätt så många bokmärken... :)

HåkanF
 
Det närmsta ordning jag kommit är genom att högerklicka på huvudmappen för att så sortera alla mappar i alfabetisk ordning. Därefter gör jag samma sak på varje mapp för att till sist dra upp de sidor jag ofta är på högst upp. Jag tror det låter sig göras genom att bara markeraen och dra dit jag vill. Någon som har någon bättre idé?
 
Skriver du om bokmärkesfunktionen här på Utsidan? Det handlar ju inte om mappar över huvud taget. Alla mina bokmärken står i en enda lång lista under rubriker/kategorier som jag själv skapat.

???

HåkanF
 
Inte en reaktion från Utsidan!!!

Nu är det dags att fixa bokmärkesfältet!!!
Jag vill kunna redigera mina bokmärken, t ex dra dem in under olika rubriker.
Det minsta man kan begära är att om jag sparar en sida under en befintlig kategori,
då ska den hamns där och inte under en ny kategori med samma namn.
Skärpning!
Titta hur det ser ut i min bokmärkeslista.

HåkanF
 
tjänsten fungerar som den ska!
det är du som har andra önskemål om hur den ska fungera och eventuellt en annan uppfattning vad en kategori är och gör.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...