Bohusleden etapp 19

Hur tar man sig dit med bil från göteborg? Och hur tar man sig hem? Eller rättare sagt, går det att komma i närheten av etappmålen med bil?
En gammal hederlig vägbeskrivning efterfrågas. Jag har försökt använda google maps men det går inte.
 
Glömde säga att om du slår om till Friluftskartan (ikoner i nedre vänstra hörnet) är Bohusleden t.o.m. utsatt.

Lunden ser ju inte ut att vara några problem. Vid Vakterekullen verkar du antingen kunna ta en stig västerut eller österut för att komma till väg.
 
Glömde säga att om du slår om till Friluftskartan (ikoner i nedre vänstra hörnet) är Bohusleden t.o.m. utsatt.

Lunden ser ju inte ut att vara några problem. Vid Vakterekullen verkar du antingen kunna ta en stig västerut eller österut för att komma till väg.

Tack det var väldigt hjälpsamt! Hitta.se är det man ska använda alltså. Jag skriver ett referat om jag nånsin kommer dit.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...