Instruktörskrav

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Guest

Gäst
Re: Hemliga certifikatklubben

ianquinn; sa:
Notera att Fritte, eller vad han nu heter, envist vägrar att berätta vilka som står bakom den är licensidén. Jag har frågat, andra har frågat i andra trådar, han bara slingrar sig.

Likt en viss Tor Johansson, i en tidigare diskussion.

Han försöker komma runt frågan genom att gå på mig och fråga vem jag är. Men nu var det ju hans själv som började marknadsföra idén om licenser. Så han får allt ta och presentera sig själv och sin organisation först.

Ge mig på Kanotförbundet, vad menar karlen? Jag har ju hävdat av Kanotförbundet har en bra grej på gång, som bör stödjas, inte saboteras.

Ian.

Ena stunden kallar du mig Big fatt sedan är jag en åteförsäljare och nu Tor. Det är inte upp till mig att visa sund artighet att presntera mig för dig och synnerhet inte när du är olustig. Jag kan se att du är emot allt vad certifikat heter men varför fortsätta fråga ut mig. Jag har erbjudit dig ett enskilt samtal mem det vill du inte ha. Du säger att vi inte kommer, eller har varit på mässan så FIND. Nu vet vi vad du tror. Med detta ser jag samtalen med dig som slut....

Fritte....
 
Hemlig, alltså

Jag har inte uppfattat någon begäran om enskilt samtal från dig. Jag skulle vilket fall inte vilja ha det. Jag tycker den debatt du började ska fortsätta offentligt.

Du kan alltså fortfarande inte berätta för Utsidans läsare vilka ni är och var på mässan ni kan hittas? Det är ju makalöst!

Jag har inte kallat dig Big Fatt eller återförsäljare.

Jag har inte heller uttalat mig negativt om certifiering. Tvärtom. Däremot är jag emot bluffmakare och provokatörer.

Ian
[Ändrat av ianquinn 2003-02-26 kl 00:35]
 
Re: Hemlig, alltså

ianquinn; sa:
Däremot är jag emot bluffmakare och provokatörer.

Ian
[Ändrat av ianquinn 2003-02-26 kl 00:35]

Då måste du vara emot dig själv herr Ian. Nej nu får du skärpa till dig och be BB om ursäkt. Jag förstår att du inte vill träffa honom och jag förstår att han gör bäst i att inte träffa dig för då är risken stor att du får stå till svars för dina påhopp. Sluta dessutom att vara språkrör för hela UTSIDAN!.

Hannes
 
Re: Fulgjord värnplikt

BIG BB; sa:
Av flera skäl!:

- Militär skolning
- Deciplin och ordning
- Fysiskt och psykiskt frisk
- God medborgaranda

Man kan naturligtvis ha skaffat sig likvärdiga kunskaper via Röda korset eller räddningstjänsten. Vissa av dagens intressenter har också varit friviliga eller tjänstgort i annat land vilket också är bra.

Vår bedömning är att man bör ha en rimlig förklaring till varför man inte tjänstgort!.

Fritte...


Tack för underhållningen!!

/ola
 
Re: Den goda principen

BIG BB; sa:
Jag tycker nog att du kan börja med att presentera dig själv!.

OK. Meningen var inet riktda till mig, men jag har framfört liknande presenttaionsönskemål i ett annat forum.

Så här kommer en del information. Om du klickar på ordet PROFIL bredvid mitt namn ser du inte bara vad jag heter utan även min ålder samt en webbplats som jag har ansvar för.

Du kan även via den webbplatsen se min mailadress om du vill, eller så klickar du på email så får jag ditt mail direkt.

Jag har vidare en bild inlagd på mig själv, så du kan själv se vem jag är.

Om du klickar på listan över de kartpunkter jag lagt in så kan du till och med se ganska exakt var jag bor.

Vem är du själv? Det är ju mycket mera intressant vem du är. Det är ju du som vill förändra vår vardag.

mvh Christian
 
SLUTA NU!!!

alla dessa certificerings trådar är fejk och
bluff. Eller också finns det enbart bondlurare
bakom. Sluta debattera med BIG BB och hans kompanjon
eller om det nu är samma person Hannes på dessa
områden.
 

Guest

Gäst
Re: SLUTA NU!!!

jonaswes; sa:
alla dessa certificerings trådar är fejk och
bluff. Eller också finns det enbart bondlurare
bakom. Sluta debattera med BIG BB och hans kompanjon
eller om det nu är samma person Hannes på dessa
områden.

Sluta prata med Jonas Westerdahl han är bara fejk.. Hör du själv hur du låter!!!!

Fritte
 
Re: Re: dumheter

BIG BB; sa:
Tänk igenom detta innan du lägger upp saker om kungen och dennes gemak. Beträffande kungen är det heller inget att skämta om. Han är vår stadschef..

//Fritte

Fritte! Du verkar du vara en övertygad rojalist, men varför då degradera kungen till STADSCHEF. I vilken stad då? Karlstad eller kanske Kungälv?
Trots att jag till skillnad från dig inte arbetar med rättskunskap och dessutom har vissa dubier kring monarkins vara eller icke vara så erkänner jag kungen som vår STATSCHEF.

Joakim
 
Ja jösses.
Trådarna på Utsidan kan ibland vara precis hur roliga som helst. Och dessutom utgöra en bra utgångspunkt för ett stilla filosoferande kring människans natur och hennes sätt att umgås/kommunicera.
Intressant!
Tack!
Patric
 
Fatman?

Den här Big BB (Fritz Andersson) liknar Fatman (Bert Juhlin), väldigt mycket i sitt sätt att provocera. Kanske är det samma person? Upplägget är likadant.
Jag tror vi fått en provokatör på halsen.
Svält ut honom!

/Hans
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.