Dagens rea-tips (allmänt)!

Re: Re: REA

nisse_; sa:
cramoit; sa:
Intersport säljer Hilleberg billigt.
Nallo 3 för 3000 kr.
Jag köpte mitt i "Kringelstan".


Intresant!!!

Fråga ett: "Kringelstan" vart ligger det?
Fråga två: finns det några kvar?

Jo,verkligen intressant.. jag ringde naturligtvis och kollade, på den ena butiken visste de inget om det, på den andra butiken hade de tydligen haft en tältexpo i somras, men henne jag pratade med kände inte till märket Hilleberg. Hon kanske inte brukar gå in på Utsidan ;)

/Linus
 
Bättre upp, kidz!

Nu håller vi på och förhandlar med Letro.se om B R A priser på pannlampor.
Vi har fått en riktigt bra "deal" tack vare att vi är ett gäng som vill köpa samma produkt, men till ett bättre pris.
OCH: vi har fått rejäl "discount" i och med att vi är så många.
Tipset till övriga här på Utsidan är att starata en tråd på resp. forum för att gå ihop och läga en gemensam beställning/offterförfrågan på ett antal företag.

Besök gärna http://www.happymtb.org och kolla på forumet "gemenasamt inköp av pannlampor" så förstår ni vad det handlar om!

//magnus
 
REA

"Kringelstan" = Södertälje

Jag tror att det var det sista. För den som vill ringa och fråga är tel.nr. 08-550 10 180
Säljaren hette Fredrik och visste precis vad han sålde. Ett förtydligande. Det var standard Nallo ej GT, men ändå.
MVH Göran.
 
Re: REA

cramoit; sa:
"Kringelstan" = Södertälje

Jag tror att det var det sista. För den som vill ringa och fråga är tel.nr. 08-550 10 180
Säljaren hette Fredrik och visste precis vad han sålde. Ett förtydligande. Det var standard Nallo ej GT, men ändå.
MVH Göran.


Jag ringde tidigare idag detta nummer och den jag pratade med visste inget om någon rea, däremot sa han att de hade utförsäljning i aug. När köpte du ditt?
 
Microfleece

Hittade en microfleecejacka från ett svenskt märke (?) som heter Stormy Weather. Teflon behandlad med nån form av membran på insidan. Trevlig skurning, stretch i sidan och under armar, bra fickor samt "dragstroppar" nertill och i kragen.
Fann den på Rättviks marknad för 300 spänn.

/Erik.
 
Dagens reatips:
Clas Ohlson har just nu en rea som slår det mesta (???), vad sägs exempelvis om en fleecejacka för 59.50.-, en lysdiodpannlampa av typen Petzl Tikka för 79:-! Cykelbyxor för 84.50.- och cykeltröja för 94.50.-!!!

361358_x_2004-07-01_163608.jpg


79:-

342897_2898_A_disw1.jpg


179 kronor jämnt!

:)

/ G
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.