seuf.se vs. Ilovemykanken ?

Jag funderar på att köpa en väska, som jag hittat billigast på två ställen som det ser ut nu. Har inte beställt från någon av sidorna innan, men har hört talas om "ilovemykanken.com" (alltså I love my Kånken) förut. Ser ut att vara en seriös sida. (SEUF Outdoor) seuf.se hittade jag via en sponsrad länk, verkar vara ett danskt företag som också har en svensk sida. Känner inte till dem sen innan, men hittade några kommentarer om att de var väldigt sega med leveranser och returer mm.

Visst, jag kan beställa direkt från Fjällrävens egna sida, skulle ju kännas tryggt och bra, men blir typ 400 spänn dyrare då.

Vad säger ni mer erfarna shoppare? Vågar man beställa från nån av sidorna? Andra bra sidor?

(Rör sig om en fjällisväska som ska utgå ur sortimentet så NK har redan sålt slut på sina, hann inte med på den rean då den tog slut dunderfort i min närmaste butik).
 
hallå!

jag har beställt från SEUF Outdoor utan problem,men jag minns inte hur lång lev.tid det var på det jag beställde men det var inget strul med min beställning i alla fall.

/P
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.