• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Skövde

Hej.

Isarna börjar komma till Västergötland. Då vill jag åka skridskor. Allra helst med sällskap. Därför söker jag någon som skulle vilja göra gemensam(ma) tur(er) i skövdeområdet. Hornborgasjön skulle vara fint, men alla sjöar inom bilavstånd är intressanta.

Kanske under nyårshelgen? Helgen därefter? Eller varför inte helgen efter det? Min kalender för 2009 är inte ens införskaffad än.

Hör av dig om du är sugen vettja!

Jonas
 
långfärdsskridskor

Hej,
vi är ganska nyinflyttade min man o jag, bor utanför Töreboda. Vi vågar inte riktigt ge oss ut ensamna på isen. Vore jättekul om vi kunde göra sällskap med någon som är mer erfaren och känner till isarna i området. Åker gärna i området kring Skövde.

Hör gärna av dig,
mvh Jeanette o Thorsten
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...