• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandringskompisar

Tyvärr kom jag aldrig ut på udden. :( Vädret är kanonfint så det är synd för jag hade planerat göra turen nu. Men det var isbeläggningar på stenarna och blöta, hala stenar medan andra var lösa. Att kliva ner i vattnet kommer inte på fråga vid den här årstiden - det kan vara väldigt farligt. Så tyvärr vände jag om. :( Ville inte utsätta mig för livsfara.
 
Sju månadersresan till fots är till ända. Det blev 232 mil i Sverige och 67 mil utomlands - totalt 299 mil.

I natt åker jag med Hurtigrutten till Tromsö. Jag letar efter billiga alternativ att ta mig hem därifrån.
 
Vi får väl se bilder och höra mera om dina strapatser sen? Jag är så grymt imponerad och lite avundsjuk. Jag är en ömfotad jävel och det är tyvärr bara att inse sina begränsningar.

Apropå att ta dig hem, det borde väl gå att få lift åtminstone bitvis om du inte har nåt emot det?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Läraren Vandringskompisar Sylarna v.26-27 Reskompis 5

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...