• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompis :)

Hej! Jag är en tjej på 23 från Skåne som älskar naturen.
Men, jag känner att jag inte kan fullgöra mitt intresse riktigt,
Kan och kan, men inte så kul att göra det ensam eftersom nära och bekanta inte riktigt har samma intresse så att säga.
Så nu söker jag friluftskompisar som gillar att vandra, tälta, paddla, you name it!...
Var även på Lofoten, Norge i somras och blev förälskad av naturen och miljön där!
Så ett av målen är att åka tillbaks dit och göra ett "friluftsäventyr" helt enkelt :D , kanske i sommar, vem vet vad som händer !
 
Friluft Skåne!

Tjena! Är inne lite på samma spår, dem som är intresserade har för lite egentid i sina privatliv och dem andra är helt enkelt inte intresserade. Och som du själv säger gå ut själv blir lätt att du inte går längre än utanför dörren där hemma. :)
 
Lättaste sättet att hitta ett stort utbud av aktiviteter och människor som gillar samma sak är att prova på en tur med den lokala avdelningen i Friluftsfrämjandet på orten. Den som sedan väljer att bli medlem har ett stående erbjudande att hänga med på alla deras turer, över hela landet och då finns det hur mycket som helst att välja på!

/Håkan
 
Hej!
Jag letar också efter fjällkamrater att vandra med! Jag är 25 och bor stundtals i skåne. Just nu pluggar jag i finland men jag kommer ofta hem på loven, framför allt sommaren. Förra året vandrade jag runt och på kebnekaise annars har jag inte vandrat så mycket men äger 2-manna tält, kök och annat som behövs.
 
Hej!
Jag letar också efter fjällkamrater att vandra med! Jag är 25 och bor stundtals i skåne. Just nu pluggar jag i finland men jag kommer ofta hem på loven, framför allt sommaren. Förra året vandrade jag runt och på kebnekaise annars har jag inte vandrat så mycket men äger 2-manna tält, kök och annat som behövs.

Ska kanske vara lite tydligare. Jag har inte dubletter så att du kan låna men tält och kök kan man ju dela på. :)
 
Hej! Jag är en tjej på 23 från Skåne som älskar naturen.
Men, jag känner att jag inte kan fullgöra mitt intresse riktigt,
Kan och kan, men inte så kul att göra det ensam eftersom nära och bekanta inte riktigt har samma intresse så att säga.
Så nu söker jag friluftskompisar som gillar att vandra, tälta, paddla, you name it!...
Var även på Lofoten, Norge i somras och blev förälskad av naturen och miljön där!
Så ett av målen är att åka tillbaks dit och göra ett "friluftsäventyr" helt enkelt :D , kanske i sommar, vem vet vad som händer !

Precis samma här, få vänner som är intresserade av samma saker som mig. Älskar Norge och har också besökt Lofoten som nog varit min bästa resevecka någonsin :)
I sommar är planen att komma igång med paddling också :)
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...