Tältnätter

Drygt 20 hittills.

Vad gäller färgerna i profilen så fullkomligt vägrar jag att beteckna mig som sportig, så högre upp än blå kommer jag aldrig att komma hur mycket jag än sover ute :)

/Pär

Samma tanke från mitt håll.

Räknat utenätter har jag aldrig gjort men jag skulle väl tippa på att jag ligger på ca 20 änn så länge detta år. Som ursäkt har jag endast att jag har flyttat två gånger detta år, tre om man räknar innom det närmaste året.
 
18 nätter

... har det blivit hittills... 3 i VauDe Space 2 tältet och 15 i HB Akto... blir nog en kortare tur framöver som lägger till 3-4 dagar... vet bara inte vart än...

Thomas
 
Grader av friluftsighet

Drygt 20 hittills.

Vad gäller färgerna i profilen så fullkomligt vägrar jag att beteckna mig som sportig, så högre upp än blå kommer jag aldrig att komma hur mycket jag än sover ute :)

/Pär

Håller med, ämnet hör väl egentligen hemma i forumet om utsidan.... jag tycker att profilfärgerna och dess innebörd är något skeva och jag tror att väldigt många aktiva här på utsidan är mer friluftsmänniskor än sportfånar (som jag själv :) så benämningen mycket sportig avser nog inte att man är mer "friluftsig" och än någon annan... utan bara mer sportig... och utsidan lockar väl inte direkt idrottare i första hand.

Så man kan nog säga att du uppnått den högsta graden av friluftsighet.. hehe...

Thomas
 
Är uppe i knappt 40nätter ute hittills i år, hoppas på någon helg till under hösten.
Nytt pers om man inte räknar lumpen.

Totalt 3 veckor i min egen säng sen 12 maj... Trött på att leva i en baklucka/ryggsäck, var mycket skönt att komma hem igårkväll.
Ser fram emot en stillsam höst fylld av normala föreläsningar innomhus, lagom med plugg och massa jakt!
 
Jaha... en natt bara... *suck*
och det lär inte bli fler om jag inte tältar i trädgården.

Har en betongklump på varje fot (småungar alltså).

/Ulf
 
Jaha... en natt bara... *suck*
och det lär inte bli fler om jag inte tältar i trädgården.

Har en betongklump på varje fot (småungar alltså).

/Ulf

Hehe, vissa år blir väl mellanår :) Jag har hela två tältnätter hittills i sommar.. Men å andra sidan tror jag hösten kan bli mer tältmässig än någonsin.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.