• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kiruna - Nikkaluokta

Hej, jag och min son undrar om det finns två personer som vill dela taxi med oss från Kiruna flygplats lördagen den 8 juli till Nikkaluokta. Vi landar kl 9.55 från Stockholm. Fastpris taxi 1250 kr.
 
Tack för tipset. Tyvärr blir det ju många timmars väntan på bussen i Kiruna, eftersom den inte inväntar flyget. Det var därför vi tänkte ta en taxi till Nikkaluokta
 
Hej, jag såg att mitt namn dök upp här :)

Jag kör fortfarande buss i Kiruna och har koll på alla tidtabeller här också.

Tyvärr som du har märkt så hinner man inte med morgonbussen till Nikkaluokta om man kommer med 9.55-flyget.
Detta är för att busslinjen har anslutning till nattåget som prio 1 och flyget prio 2.

Däremot har vi satsat hårt på att man ska kunna komma från Nikkaluokta till Kiruna och ha en passande anslutning till flyget till Stockholm samma dag.
Så tyvärr gick det inte att passa morgonflyget från Stockholm.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...